Något är fel...

...med kläderna i min garderob.
Alla verkar ha krympt i midjan.
=/
Nu krävs skärpning!

Någon som hänger på i kampen mot kilona??

1 Camilliondollar Baby:

skriven

Skönt, då ä man inte ensam om att vara med om att kläderna har krympt. ;) 7 januari är det dags för mig att börja träna igen och äta nyttigare.

2 LillaNisse:

skriven

Det är nog inte bara dina kläder som krymper i garderoben, du fixar det med lite fler steg, men det vet du ju redan...

Kram

3 Mija:

skriven

Gud!



JAG!!!!



Jag känner mig äckligare än äckligast nu efter julen så jag är TOKPÅ! (Har gått upp i vikt, helt klart, och jag hatar det.)



:)

4 Nettan:

skriven

Jag hänger med !

Börjar efter nyår så jag kan köpa lite nya kläder lite senare då jag fick presentkort på KappAhl.

Ha ha !



kram

5 Barnens Hjältar:

skriven

Jag ska med bli lite nyttigare tänkte jag, har planer på att köpa wii sports om kassan tillåter :P

6 Fia:

skriven

Hmmm...den bilden på kylskåpet kommer definitivt att öka motivationen...

7 Jenny:

skriven

Ja...jag e på!

Har vi någon plan???

Jag känner det som att dom enda kläderna som passar just nu är SÄNGKLÄDERNA!

Kram, Jenny(-:

Kommentera här: