Måndag igen



Arbetsdag idag och en hektisk vecka på jobbet att se fram emot.
Undervisningsdag idag med patienterna som går kursen "Återfallsprevention".
Jag är trött som sjutton...semestervecka vore något nu!!

Vad gör ni idag?
1 Nettan:

skriven

Godmorgon !

Inge kul med jobbiga veckor.

Hoppas du får ta det lungt sedan då !



Ha en jättebra dag !

kramiz

2 A:

skriven

God morgon....

Hoppas du snart får det lite lugnt =)

Kram

3 Kattis:

skriven

Tjoho!

Jag har nog sett den hos nån som hade en hemsida länkad till sig. Himmel.....när var det då?

I början på månaden.....tror jag....

Ska se om jag kan hittade den...senare.

KRAM

4 Synne:

skriven

Godmorgon.

Visst är det gott med hemlagad senap.

Kanske man skulle göra en sats här med.

Just nu töar det här. Det droppar och plaskar för fullt. Törs inte tänka på hur halt det blir NÄR det fryser på igen.

Ha nu en fin måndag.

Kram Synne.

5 LillaNisse:

skriven

Semestervecka? du har ju nyss varit hemma och vilat upp dig....(ironisk)

Ha en bra vecka...och dag..

Kram

6 Mia:

skriven

Jobbar jag också, men är faktiskt ledig i morron, tack o lov för sen dröjer det till nästa tisdag..

7 Jeanette:

skriven

Morning!

Ha en fin dag!

8 Vaniljis:

skriven

Ska ha redovisning idag! Ha en trevlig dag på jobbet! Kram

9 lena:

skriven

Här blir det att jobba för fullt fram till jul!!

Ha det fint, kram lena.

10 Maria:

skriven

Ny vecka med nya möjligheter. Ska tvätta lite osv. Åka till en sjuk arbets kompis sedan arbeta i natt.

Ha de så bra i dag.

Tjingeling kamrat

11 Lillaviola:

skriven

Jag vårdar min stressade själ,tror jag eller så latar jag mig väl bara.

Hej från jag!

12 Lena:

skriven

Jobbigt när det blir för mycket på jobbet! Ha ändå en skön vecka och tänk på att det snart är jul :)

13 Nina:

skriven

Jag måste speeda upp farten... snart jul, julklappar, baka, och... min hemsida som ska göras klar. Hemsidehjälparen vill ha det bortgjort innan jul.. men vet då inte om jag hinner och klarar det. Suck.



Ha en bra dag!

14 Ulla:

skriven

Idag är jag hemma. Fick en förkylning förra veckan som inte riktigt vill släppa taget. Trodde mig ha bihåleinflammation så jag har varit på vårdcentralen. Men allt såg bra ut, så jag blev hemskickad med kortisonnässpray och hostmedicin. Imorgon går jag till jobbet igen.

15 Trolda:

skriven

"Ledig" idag...= tvätt o städ...! Och semester hade jag GÄRNA haft nu också...=D Men, men, det är bara att kämpa på ;-) Ha en fin vecka trots allt!



Trolda - kram =D

16 Tessan:

skriven

Häj häj! Jag bara jobbar och sliter jag;) Skulle också vara tacksam om jag fick vara lite ledig nu innan julen. Men men... Man får bita ihop bra och va destu effektivare på kvällarna istället:) Kram

17 My:

skriven

Snart ledigt! Eller hur har du det i juldagarna? Men då stressar man med så mycket annat så det blir inte mycket till vila :)

18 christel:

skriven

Hemma och kurerar mig, mår lite halvtaskigt med lätt feber så det blir en hel del tv. Men å andra sidan tittar jag nästan aldrig så det är ju helt ok nu då.

19 Tina:

skriven

Kärt barn har många namn..men flottisar är anisbröd..anisgrisar..om du förstår nu!

20 Anna´h:

skriven

Goder Afton !

Du har fullt upp verkar det som , glöm ej bort att andas emellan bärande av hästfoder & jobbet = ) !



Kram

Kommentera här: