Kul!!



I går hade jag nästan dubbelt så många besökare mot för vad jag brukar ha.
Jag undrar vad det är som gör dessa toppar?
Kul är det i alla fall att många tittar in.
=)
Ännu roligare skulle det vara om alla som tittar in lämnar ett avtryck också.
JAG VILL GÄRNA BESÖKA ER OCKSÅ!!!
1 lena:

skriven

Visst,är det kul med många besökare:)

Tycker att du har en blandad blogg som är bra:)

Jag tror nog att jag lämnar avtryck, kram lena.

2 Mia:

skriven

Ja, det går upp o ner som en bergochdalbana! :-)

3 Cissi:

skriven

Hej, jag tittar in via bloglovin. Jag hade också rekordmånga som tittade in hos mig igår, jag brukar ha max 40 på en dag igår hade jag 66 unika besökare... Konstigt...

4 Carina:

skriven

Tycker mig ha sett att söndagar och måndagar

är det flest bloggare i farten, kanske lika

för oss alla då :-)

5 Fia:

skriven

å det ser ut som katten har de så mysigt .. varmt och skönt , skulle mer ängärna byta plats med den.

6 LillaNisse:

skriven

Du skrev väl nåt inlägg som hade nån rubrik som drog lite extra antar jag...och mig får du ju avtryck och spår från lite då och då...

Kram

7 Mija:

skriven

Men nääääe vilken söt kisse!

Jag älskar ju röda katter!!



:)

8 Mija:

skriven

Men GUD!

Skrev vi våra kommentarer hos varandra SAMTIDIGT eller?? ;)



9 Mija:

skriven

Ah, just ja.

Dollarstore.

30 kr för skylten och 40 för kissen. :)

10 Ellen:

skriven

Naaa, vilken gullig kisse på bilden,,,

Kommentera här: