Kommisarie Lewis



Efter fem år utomlands klev Lewis fram ur Morse skugga och tog över rollen som kommissarie i Oxford. Vid sin sida har han en ung assistent som påminner en hel del om gamle Morse. Hathaway är bildad och har alla förutsättningar att hävda sig bland både gamla och unga sprättar på universitetet. Del 1 av 3: Den gudarna vill förgöra. En medelålders fd Oxford-student hittas död nära sin förfallna husbåt. Lewis och Hathaway upptäcker, att en av universitetets mest prominenta personer inte alltid har varit lika anständig.

SVT1 torsdag 25 december 2008 kl 22.00 (1:3)
SVT1 lördag 27 december 2008 kl 22.00 (2:3)
SVT1 söndag 28 december 2008 kl 21.00 (3:3)

Den här serien tror jag kommer att passa mig och A perfekt.
Nu kryper vi ner i sängen.
Ja, vi har tv i sovrummet...
;)

Lånade text och bild här.



1 Åsa.S:

skriven

Tack för tipset!!

=)

2 Palotta:

skriven

Jäklar det missade jag.. såg på Lasse Stefaz, vårt eget dansband här i staden.. bara på kul så där.. Jag kollar reprisen då om det inte stör något annat för n är det mycket.. Go Julfortsättning på dig:-)

3 Jeanette:

skriven

Den skulle man ju sett...

Ha det bäst!

4 Nettan:

skriven

ÅÅHHHH !

Missade jag !



kram

5 Ann:

skriven

God morgon! Skulle se den jag med men somnade i soffan! Så klart:)

6 Mia:

skriven

Jag kommer också att följa det, såg igår....

7 Vaniljis:

skriven

Då sov jag som en stock! God fortsättning!

Kram

8 Jenny:

skriven

Verkar som om många gillar denna serie...

Jag har förstås missat...Haha!



Är för tillfället sååå trött på mord-historier..

Det är väl för mycket av den varan i verkligheten. Blir så deppig av att läsa nyheterna.



Ha en fortsatt mysig Jul och Nyårshelg!

Kram, Jenny(-:

9 A:

skriven

Morning...

Hoppas du får en bra annandag =)

Kram

10 soffie:

skriven

bra tips men jag missade igår får se om det går att kolla på lördag ändå,

ha en bra dag

Kommentera här: