Kloka ord

Det är ingen konst att bli arg.
Vem som helst kan bli arg.
Det som däremot är en konst det är att bli arg på rätt person, på rätt sätt, vid rätt tillfälle och av det rätta skälet.
Aristotoles

1 Lindi:

skriven

Uj, så mycket regler att hålla reda på när "ilskan slår till"...Huh!

Jag...med mitt temperament??

Kjamiz, Lindi (-:

2 Gabbi:

skriven

Morning söt...

Hahahahaha...jag blir arg när jag blir det...å ordentligt med!!!!

Moahahahah..

Ha en fin dag!

Kram

3 Lillaviola:

skriven

Hahah jag kan konsten att bli arg på fel ställe,fel person och av fel anledning.

Fast jag kan be om ursäkt oxå;-)

4 Plogflickan:

skriven

Inte lätt att bli arg, kanske bättre att låta bli.

5 Mossfolk:

skriven

När är helt värdelös på att bli arg. Händer, om än mycket sällan, att jag blir irriterad och säger något mindre trevligt... fast jag ångrar mig alltid på direkten och får urdåligt samvete :)

6 Lizaloop:

skriven

Så sant som det var sagt!

7 Annelie:

skriven

Sant, sant. Själv kan jag tända i 180;-/



Ha en fin dag!

8 lena:

skriven

Jag tillhör nog dom som inte blir arg så ofta:)

Det är nog bäst att hålla sig på sin kant hehe!!

Kram lena.

9 Inger Maryissa:

skriven

Mycket kloka och tänkvärda ord.

Ha en bra dag.

Kram

10 My:

skriven

Inte många som kan det...kloka ord.

Ha en fortsatt bra dag, kram

11 christel:

skriven

Som jag ser det aggresionerna ut och försörja sig själva ;O)

12 linda:

skriven

Kloka ord!

Tänkvärda ord!

13 Tessan:

skriven

Har inte så himla lätt för att bli arg, men blir jag det så går det lika snabbt över igen tack och lov:))

14 Tessan:

skriven

Såg du att jag skickade receptet åt dig på din hotmail adress?

15 Jeanette:

skriven

Så sant så!

Kram

16 Ann:

skriven

Var äääääääääär du!

17 Gabbi:

skriven

Morning honey..

Men vart har du tagit vägen?

Hoppas att allt e bra!?

Kram

18 Tina:

skriven

Ja det stämmer ju på pricken!!

Ha det gott!

19 Nettan:

skriven

Så sant som det är sagt!



Ha en fin dag!

20 Synne.:

skriven

Så sant så sant.

Kopierade dessa rader och gav till styvsonen.

Han tror han är kung hemma och bara fräser åt allt vi säger.

Ha nu en bra dag.

Kram Synne.

21 Ulrika:

skriven

Så sant som det är sagt!



Ha en bra dag!



Kram

22 ♥Blondiie♥:

skriven

det var sant"!!

kramis

23 A:

skriven

Hoho.....var é du???

Kramis

24 overallt:

skriven

har du sett arenan hela sverige kommer avundas? läs, tyck till och bevaka på www.overallt.blogg.se!

25 Gabbi:

skriven

Morning honey..

Hoppas att allt e väl med dig??

Miss ya!!!

Ha en fin dag!

Kram

26 Lillaviola:

skriven

God morgon!

Har du fullt upp? du saknas liksom....Märker du det?

27 Plogflickan:

skriven

Är du fortfarande arg, eller?

Ha en fin dag!

28 Ida Hasselqvist:

skriven

SV: JO tack det är bara bra. Hur är det själv? Händer idag då? :D

29 Margaretha:

skriven

Sanna mina ord...du har så rätt så rätt.....

Kram på dig

Margaretha

30 Kattis:

skriven

Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig.

Jag tycker jag skriver och svarar alla och så missar man sina trogan läsare.

Så nu säger jag iaf hej.

Ha en bra dag!

KRAM

31 Pernilla:

skriven

Det var pricken över i:et!

/P

32 Lindi:

skriven

Men....så tyst här är på din blogg?

Inget som hänt väl??

Stora kramar från mej! //Lindi

33 Ann:

skriven

Men var är du??

34 Nilla:

skriven

Halloj..kloka ord må så gott

Kommentera här: