Kloka ord

FÖR HÄLSAN SPELAR DET INGEN ROLL VAD MAN ÄTER MELLAN JUL OCH NYÅR. DET SOM BETYDER NÅGOT ÄR VAD MAN ÄTER MELLAN NYÅR OCH JUL...


1 Blue:

skriven

Hahaha så bra sagt.... tror jag lånar med mig den till min blogg...



Jag lånar visst en hel massa från din blogg hörrödu... bara du inte får för dig att börja ta betalt ;)

2 A:

skriven

Det är så sant som det är sagt =)

3 Åsa.S:

skriven

Visst är det så!!

4 Trolda:

skriven

Hahaha...ja det ligger onekligen något i det...=D



Trolda - kram och god fortsättning =D

5 Maria:

skriven

Så sant, så sant !

Jag lånar med mig den av dig, hoppas att det är okey..

Hoppas du har det bra vännen..

God fortsättning !

6 soffie:

skriven

fniss

den va bra!

god fortsättning

7 Blue:

skriven

Tack o det samma till dig

8 Camilliondollar Baby:

skriven

Hoppas du och A har en skön kväll!



Kram

9 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det stämmer nog så bra så...

Kram

10 My:

skriven

Bra tänkt! :) Man måste ju unnna sig nu i dagarna...God fortsättning, kram

11 LillaNisse:

skriven

Det är nog sant det, kanske skulle tänka på det...

Kram

12 Anonym:

skriven

Ha..ha...visst finns det sanning där!

Kommentera här: