Jag slipper inte undan

Även fast jag är förkyld så går det inte att strunta i djuren.
Dom ska ha mat, vatten och rengjort oavsett hur jag mår så det är bara att ta sig i kragen.
Men fy sjutton så tungt det går när man inte är i form.
Att det dessutom bitvis blir till att plumsa i snö nästan upp till knäna gör inte saken bättre.
Nu måste jag vila i tv-soffan ett tag...

1 Junitjej:

skriven

Jag testar att kommentera här också.

2 Junitjej:

skriven

Jippie, den fastnade!!! Det fungerade nyss inte att kommentera för mig på andra bloggar.

3 Margaretha:

skriven

Hmmmm...snacka om att somna på sin post.. ZZzZZzZz

hihihi

Kram

Margaretha

4 Carina:

skriven

Stackare...inte kul med måsten när man är snorig och dann :/

5 Mia:

skriven

Usch vad jobbigt för dig!!! Just då, var det kanske inte så kul med all snön...

6 LillaNisse:

skriven

Ta det lugnt så att du inte blir ännu sjukare...

Kram

Kommentera här: