Ibland händer det...

...men det är inte ofta...men idag är det en sån dag...STÄD-OCH FIXARLUSTEN HAR INNFUNNIT SIG!!!
Det är bäst att ta vara på detta tillfälle, man vet aldrig när det kommer tillbaka.
;)

1 Louise:

skriven

haha, vad bra! :D du känner inte för att dela med dig lite? ;) ha en trevlig helg!

2 Ann:

skriven

Härligt:))

3 A:

skriven

Visst är det härligt =)

Så var jag i torsdags...

4 Plogflickan:

skriven

Ja känner man minsta lilla städ sug, så brukar jag också passa på, men annars så tycker jag-

Hellre lite smuts i hörna än ett rent helvete!

Ha en fin kväll i stugan!

5 Margaretha:

skriven

Det e inte ofta jag får städlust ...men vet du vad jag kommit på??? Den infinner sig punktligt en gång i månaden...någon dag innan "det e dags".... konstigt...

Kram

Margaretha

6 Kattis:

skriven

Hallå i stugan.

Ja, det är jobbigt att vänta, speciellt om man har ont.

Men nu har hon operation inom en månad. Såå skönt.

Tänk om vi hade åkt in på akuten för 6 veckor sen...då hade detta varit klart....usch, så får man inte tänka.

Ha en skön kväll!

KRAM

7 Lena:

skriven

Absolut, bara att ta vara på de stunderna :)

8 ♥Blondiie♥:

skriven

smitta mig då är du gullig=)

9 Mia:

skriven

Tycker jag blev lite trött nu....märkligt....;-)

10 LillaNisse:

skriven

Okey, du börjar väl bli frisk nu antar jag....

Kram

Kommentera här: