Hur många kilo...

...kånkar man omkring på under en vecka tro?

Jag bär säckar med kofoder.



Jag bär säckar med hästfoder, hundfoder och ankfoder.



Jag bär säckar med fågelfrö.



Jag bär säckar med eldnings-pellets.



Jag bär säckar med spån.



Jag bär hinkar med vatten.



Och så alla dessa matkassar...


Gå och lyfta skrot på gym??
Nej tack, jag tror jag hoppar över det!!
1 Lindi:

skriven

Haha...nej, du behöver nog inte "gå och pumpa" på något gym, vännen!

Innan min rygg "blev sådär knäpp" så kånkade jag också....

Akta dej bara, så du får behålla din rygg livet ut!

Kram och ha en go dag!

//Lindi

2 Lena:

skriven

Hahaha...nej det lär du inte behöva men var rädd och ryggen! :)

3 Ulrika:

skriven

Näe..varför gå på gym då man lyfter mer än så på hemmaplan ;)



Ha en bra dag o jobba lugnt!



Kram

4 matte:

skriven

Det blir några kilon!

men tänk vad mycket pengar du sparar på att inte behöva köpa gymkort :)

5 Tessan:

skriven

Ho ho vad du släpar och kånkar runt på en massa tunga säckar dagarna i ända. Du e duktig du:) Inte behöver du springa på gym!

6 christel:

skriven

Smart tänkt, hemma slipper du alla speglar också ;O)

7 Sandra:

skriven

Försökte kommentera tidigar men det ville sej inte..Nä tänk så mycket pengar man spar me ett "hemmagym" =) Hur mycket djur har ni?Hade!

8 Mossfolk:

skriven

Nu gick det. I morse ville inte din blogg ha några kommentarer...

Sådant där bar jag ju runt förut. Hanterade tunga ensilagebalar, bar fodersäckar och vattenhinkar och spånbalar i jobbet. Nu är det ett halvår sedan jag slutade och börjar bli en riktig klenis! (det märks faktiskt skillnad på riktigt)

9 Anna´h:

skriven

Hoppas du haft en fin fin Tisdag = ) !

Hur kommer ni fira jul ??

Nu blir det till att åka till El - Giganten , för min livskamrat alias tvättmaskinen har gjort sin sista sköljning ...

KRAM

10 Lena:

skriven

Jag känner igen det där med att man bara bär och bär, även om jag har traktorn till mycket så måste ändå vissa saker flyttas manuellt.

11 My:

skriven

Nä du behöver ingen mer styrketräning! :) Gratis är det väl nästan med? Inga dyra gym-kort inte...

12 Fia:

skriven

Det verkar helt klart vara så att du får din fysiska träning på ett naturligt sätt, så du behöver nog inte lyfta skrot. Men du kanske ska fundera över om du stärker alla muskler när du bär, eller om du behöver träna för att skydda ryggen från slitage.

13 Plogflickan:

skriven

Jo men visst känner man träningsverken ibland, många kilo blir det, säkert ton...

14 Camilla:

skriven

Haha..ja det är så sant!

Jag brukar fundera över samma sak om dagarna..

Allt bärande, plus packning av foderpåsar till 17 hästar gånger fyra...

Suck..

Kommentera här: