1 Kattis:

skriven

Sånt är väldigt bra att kunna.

Ja, klart jag kan dom nya riktlinjerna.....jag utbildar ju själv i HLR. Hihihi

Jag har dockor också.

Har nog utbildat 300 st.

Smällare är otyg....för mina hundar.

KRAM

2 Åsa.S:

skriven

Nyttigt att gå... jag har inte gjort det på åratal. Men nu fick jag ju iaf reda på att det skall vara 30-2 ist för 15-2

3 Sandra:

skriven

Tyvär är jag outbildad inom ämnet,har en docka på jobbet men ingen dvd till instruktions skivan så det har inte blivit av..Jag vet inte va hovslagarn heter,min granne som har haft kontakt me honom..hovslagare är en bristvara hos oss,min vanliga "hovslagare" är Hanz Johansson,han håller oxå på me trav om du känner till honom?Trevlig kväll!

4 soffie:

skriven

så bra att ni får den utbildningen ,

det bör alla kunna,

önskar dej ett GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentera här: