Hemma idag också



Jag tackar för era goda råd och stannar hemma idag också.
Min chef ringde i morse och helt plötsligt hade jag ingen röst!!
"Men oj,oj,oj, är du så sjuk" sa chefen.
Visst, jag mår dåligt, men inte så dåligt som jag lät precis när chefen ringde.
Nu är rösten åter men näsan är fortfarande snorig, halsen svider och jag hostar.
Tar det lugnt en dag till alltså.
1 Maria:

skriven

God morgon :-)



Var rädd om dig..



Hoppas du får en fin dag !

Kram Maria

2 Jen:

skriven

Fy va jobbigt, strepsil brukar lindra halsen lite väl?Ja alltså jag släpper ju inte iväg barnen om dom inte vill. Kram

3 Josiee:

skriven

krya på dig!

4 Nettan:

skriven

Här har det hostas och snorats av nästan hela familjen. Och det verkar bara gå runt också.



Hoppas du kryar på dig snart.



kram

5 Bitterfitta:

skriven

krya på dig!

6 Josiee:

skriven

tack tack:)

7 tess:

skriven

Jag har en utmaning till dig. En utmaning där det krävs lite engagemang, inte mycket men lite :-)



Jag vill gärna att du är med i den långa länkkjedjan till Lucia som nu startas. Samtidigt ger vi som är med minst 20 kr till barncancerfonden samt får en massa länkar till vår egen blogg. Kolla och kopiera det som finns på följande länk. (Du skall sedan sprida till ytterligare minst en bloggare).



http://enbart.blogg.se/2008/december/utkast-adam.html



Tack för att du bekämpar cancern och nynazismen :-)

8 LillaNisse:

skriven

Krya på dig Ejmis....

Kram

9 Jeanette:

skriven

Jag är fristående hudvårdskonsult för ett hudvårdsprogram från USA. Man åker hem till människor och låter dem prova produkterna. Det är jätteroligt, men jag har haft det legat nere i nästan 8 månader för jag har helt enkelt inte haft tid.

Hoppas du blir frisk snart!!

10 Tina:

skriven

Här är det oxå ledsamt...blir hemma i morrn oxå, har feber o ont i skallen och väldigt tät i näsa o hals...så det är rygglägge nu.

Här snöar det som sjutton...

11 Annelie:

skriven

Det gör du rätt i. Krya på dig ordentligt!

12 My:

skriven

Krya på dig, och börja inte jobba för tidigt nu....Chefen har ju hört hur dålig du är så...:)

Kram

13 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är nog bra att du stannar hemma och kurerar dig.

Speciellt i det akuta skeendet i förkylningen.

För risken är nog att den kan bli mera uttdragen om man anstränger sig för mycket just då.

Krya på dig.

Kram



14 Nilla:

skriven

Alla bör ha en sån hemma helst ni som har jordbruk och håller på i dammiga ställen..köp på apoteket 119 kr medföljer saltpåsar fast det är ju bara att göra egna vanligt bordssalt och kranvatten.tar 3-7 sek...o så läskigt är det inte och skönt efteråt...

15 Kattis:

skriven

JA, man måste vila och söta om sig när man är sjuk. Vi brukar vara dåliga på det.

Krya på dig.

KRAMSIAR

16 Vaniljis:

skriven

Jag ska vara hemma imorgon med. Har jag bestämt. Sen måste jag iväg på fredag. Missat alldeles för mycket...

Kommentera här: