Haz a bug

Idag ligger jag kvar i sängen...bihålorna spränger, snoret rinner och halsen svider och sticker...det är väl skit att man ska bli förkyld!!!




Dagen kommer att bli lugn, ska bara läsa, se på tv och tycka synd om mig själv...

Vad händer hos er idag?

1 A:

skriven

God morgon...

Jobbigt att vara sjuk.

Hoppas du snabbt kryar på dig =)

Kram

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Det där lät inte kul. Hoppas du kryar på dig, själv blir det jobb, som varje måndag.



Kram

3 Åsa.S:

skriven

Hoppas du snart blir bättre!



Hua! Lägga in en bild på en fästing så där på åndagen! bläh!

4 Vaniljis:

skriven

Jag e oxå suuuuk. Kan vi tycka synd om varandra. Krya på dig!! Kram

5 Nettan:

skriven

Godmorgon.

Krya på dig !



kram

6 Lillaviola:

skriven

Jag tycker synd om dig, bihålorna är inte att leka med.

Kram

7 Synne:

skriven

God Bedring nå vennen.

Klems Synne.

8 Anonym:

skriven

Usch då,krya på dig då!

9 LillaNisse:

skriven

har haft en lång sovmorgon idag, jobbar ju kväll igen som nästan alla måndagar....

Hoppas att du kryar på dig snart och att du tar det lugnt idag då...

Kram

10 Carina:

skriven

Det gör du rätt i..ligg och tyck synd om dig själv...titta på film och slumra till där i mellan.

Själv så är jag hemma från jobbet också...men det börjar ljusna...Mr Migrän är utkastad och jag börjar få lite energi att tänka på lite adventmys.

11 Nina:

skriven

Fy för denna förkylning. Jag är fortfarande inte bra. Krya på dig!

12 Ellen:

skriven

fy för att vara förkyld, jag har klarat mig än så länge,,, men ja kommer nog åka dit ja me,,,, Hoppas du blir frisk snart,,,, själv sitter man på jobbet och har trisst,,, längatr till 16 när man slutar och kan få gå hem ! (till disk och matlagning och tvätt)

13 My:

skriven

Ja bädda ner dig, ta det lugnt, kurera dig! Plugg är det som gäller för mig....Kram

14 Inger Maryissa:

skriven

Vad trist att du blivit förkyld !

Inget roligt alls.

Ja, det är nog bäst att du tar det lugnt och vilar så mycket som möjligt,

och hoppas den dumma förkylningen ger med sig snart.



Själv kommer jag också att stanna hemma idag,

men det beror mera på att jag vaknade så sent och det är så trist väder ute.

Så bland de vanliga göromålen här hemma så blir det nog en hel del tid framför datorn.



Krya på dig.

Kram

15 Lena:

skriven

Uscha! Krya på dig!!! Jag har fått hem min kära häst nu =) och i kväll blir det kurs för glatta livet.

16 Linda:

skriven

Låter inte kul att vara sjuk, men du gör rätt i att ta det lugnt. Jag är ledig idag så jag har också vilat och läst. Om ett par timmar ska jag åka och handla en massa mat.

17 Tina:

skriven

Har du oxå åkt på samma skit som mig!!

det blir ryggläge o kurera sig lite för båda då.

Kram!

18 Mia:

skriven

Jag tycker faktiskt synd om dig, detta är inte kul, alltså! :/

19 Blue:

skriven

Ja min förkylning har kommit tillbaka med full kraft igen... trodde att jag var bättre i lördags o början av igår... men sen fick jag huvudvärk o mina bihålor känns tunga.



O jag som redan varit hemma en vecka... o i helgen var jag ju piggare o ute o rörde på mig.



Bläää säger jag bara.



snörvel

Kommentera här: