God fortsättning!

Vår julafton började med arbete för både mig och A men vi hade tur och kunde flexa hem i tidigt.
Sen åkte vi hem en snabbis och ordnade för djuren och efter det bar det iväg till brorsan och hans sambo.
Vi var 7 vuxna som firade julafton tillsammans och vi hade riktigt trevligt.
God mat och dryck såklart och sen avslutade vi kvällen med att spela Sundsvalls-spelet.
Jag och svägerskan vann såklart.
;)













Nu är det dags för en promenad.

Vad gör ni idag?


 

1 Mia:

skriven

Jag har varit ute och plockat granris, fått snö innaför kragen på jackan och plumsat i snön! Men åååå vad härligt det var!!! L

2 Åsa.S:

skriven

Tack detsamma! =)



Här skall vi också snart ut på prommis... gott efter all mat o godis

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Idag tar jag bara det lugnt. Ska hem till föräldrarna och umgås med min farfar, som är här och hälsar på.

4 Anonym:

skriven

Detsamma önskar jag dig!

5 kicki:

skriven

God fortsättning till dej och din familj...vi skall på släktkalas idag då syrrans dotter fyller år...god mat igen då alltså...sen får det bli en långpromenad med vovven...kramen

6 sandra:

skriven

vilken fin header du har :)

7 Kattis:

skriven

Hejsan!

Idag blir det bara att slappa och slöa. Har nog suttit vid datorn hela dagen, med paus för mat och hundprommis.

Ha det gott!

KRAM

8 Kattis:

skriven

Ja, smällare är bara eleände. Satt en nyår med en killa som fått en smällare i ögat...elelr krutet i ögat.

Och nu hunden som blir helt galen. Stackarn.

Ha en skön juldag!

Kram

9 Nettan:

skriven

Idag är det slappardag som varje år hemma hos oss.

Mysbyxor, tv och bara va ! Ha, ha ! Jtteskönt !



julkram

10 Åsa.S:

skriven

Så det finns fler än jag alltså!! =O

Kommentera här: