Ge mig kraft...


...idag ska det ske...julklappar och livsmedel ska inhandlas.
Vi vet precis vad vi ska köpa så nu är det bara att hålla tumarna för att allt finns.

Vad gör ni idag så här dan före julafton?



Vi hörs i kväll om jag har någon ork kvar då....
;)
1 Nettan:

skriven

Godmorgon !



Hoppas att allt finns kvar som ni vill köpa !



ha en jättebra dag !

kramiz

2 Vaniljis:

skriven

Lycka till! ;)

Ha en GOD JUL!!

Kramar!

3 lena:

skriven

Här jobbar man på några timmar till.

Lycka till med handlandet i dag, kram lena.

4 louise:

skriven

gör precis samma sak idag. Har du förresten ngt tips på någon julklapp man kan ge till sin pappa? (:

5 Maria:

skriven

Stackars dig! Lider med dig som ska ut i jul handeln i dag.

Hoppas det går bra i alla fall.

Önskar dig & de dina en riktigt God Jul.

Kramar från mig & Kruse

6 My:

skriven

Tycker lite synd om dig, fy för shopping idag...kram och god jul!

7 LillaNisse:

skriven

Har varit på stan och handlat lite, men nu jobbar jag till 22:15, ha en bra dag...

Kram

8 Camilla:

skriven

usch, jag har varit nere på stan jag med...blää..

Folk och bilar i drivor. Jag blir alldeles svettig..hehehe

God Jul!!

Kram

9 evans:

skriven

Lycka till idag! Hoppas att det inte är alltför mycket folk på stan.



Ha en riktigt god jul!

10 LillaNisse:

skriven

Visst är det så, är man sniken så är man...

God jul själv min vän...

Kram

11 Margaretha:

skriven

Jag har mest softat idag faktiskt....

Var nyss och hälsade på en gammal tant som behöver lite sällskap nu i helgen.....

Jag önskar dg en alldeles...alldeles underbar julhelg !!!!!!

Kram

Margaretha

Kommentera här: