1 E:

skriven

Så sant,så sant...

2 Sus i dus:

skriven

Ja det är verkligen sant det!

Kram Sus

3 A:

skriven

Ja... så kan det vara =)

4 LillaNisse:

skriven

Okey, det stämmer säkert, bra...

Kram

5 Maria:

skriven

Så sant som det är sagt...



Natti natti vännen !

6 Ann:

skriven

God morgon!

7 Tina:

skriven

Godmorgon...man får hoppas att det är lite av det iaf.

Kram o ha det gott!

8 Synne:

skriven

Det är så rätt det så....

Klart man hänger med i kampen om kilona.

Men har vi egentligen gett upp någon gång?

Ha nu en fin tisdag min vän.

Kram Synne.

9 lena:

skriven

Ja,jag håller helt med!!

Ha en fin tisdag, kram lena.

10 Mija:

skriven

Usch... ja, jag vet... och det är skrämmande hur nära lycka och olycka ligger varandra...



Ena stunden lycklig.

Nästa olycklig.



Thats life...



Förhoppningsvis blir man stärkt av det hela med tiden..





VARMA kramar

11 My:

skriven

Mmm precis! ha en go kväll kram

12 Locklig:

skriven

Stämmer så bra det!

/Locklig

13 Helena:

skriven

Så tänker jag alltid när man är riktigt lycklig.

Snart händer det något. Jag har ju varit med om det ett antal ggr.

Ha nu ett riktigt gott nytt år.

Kommentera här: