Ett tråkigt beslut =(

I går tog vi ett mycket tråkigt men tyvärr nödvändigt beslut...vi tog bort en av kattungarna.
=(
Han har under en lång tid fått för sig att vårt sovrum är en plats där man kan kissa och jag behöver väl inte förklara nackdelarna med det beteendet...
Vi har försökt på alla tänkbara sätt att få detta ofog att upphöra men det har bara fortsatt så igår gjorde vi slag i saken.
Det är alltid tråkigt när man får ta bort djur och så klart extra svårt när det är en unge det gäller.
Men jag vet att djurhimlen är ett helt underbart ställe att vara på...

Sov gott lilla Kezo.

1 Mia:

skriven

Det är ju som att välja mellan pest och kolera, det där...inget roligt alls, men, men....

2 ♥Blondiie♥:

skriven

kramar om! stackars er!!!!

me han får det bara där han är nu med, tråkigt att behöva göra så under julen bara

kram

3 vivan:

skriven

God fortsättning!

Så tråkigt med kissen, men det var nog ett rätt beslut av er! Kisse får leka med mina kissar jag har i katthimeln!julkram!

4 Inger Maryissa:

skriven

Men vad trist att ni behövde ta bort kissen Kezo.

Och ja, det blir ett stort problem när en katt kissar i sovrummet.

Hade förut för länge sedan en kisse som gjorde samma sak, och i sängarna, soffan osv. och det blev ohållbart i längden...så jag vet...

Ja kissen har det nog bra där den är nu i djurhimlen.

Kramar

5 Maria:

skriven

Ja såna beslut är tråkiga. Kezo har det säkert bra i djurhimmlen nu.

6 Nettan:

skriven

Det är aldrig kul att ta bort ett djur.

Jag har också tagit bort en katt pga samma beteende.



Men han har det nog bra i djurhimlen nu.



kram

7 Åsa.S:

skriven

Kramar om

Alltid jobbigt, men tyvärr ibland nödvändigt. Inte så kul för en katt heller, om man ofta blir arg (för det blir man ju) på den.

8 Mija:

skriven

oj...



Jag förstår dig...

Jag älskar ju djur, men någonstans måste man dra en gräns trots allt.. Katter är mysko djur.. de gör som de vill å inte som de blir tillsagda..



Har de väl börjat kissa på fel ställen så fortsätter de ju ofta tyvärr...



KRAMAR om..

9 kicki:

skriven

Å jag lider med er, men som sagt man kan inte stå ut med vad som helst och kissekatten har det som sagt bra där uppe i djurhimlen...kramen till er

10 Jenny:

skriven

Oj, stackars er!

Det är säkert inget roligt när det börjar kissas i sängar eller på andra olämpliga ställen....

Än så länge har vi haft "tur" och sluppit det beteendet, men förstår dej att det ändå var rätt beslut att ta för allas trevnad...

Det blir ju ohållbart i längden , sånt där...

Kramar om...och tänker på er!

//Jenny

Kommentera här: