En del att ta igen

När man har haft en hektisk vecka på jobbet så hinner det tyvärr " förfalla" här hemma så idag ska jag ta itu med tvättberget och en del städning.
Det ser ut som om solen ska titta fram men eftersom det är så förbaskat isigt överallt så vet jag inte om det blir någon promenad...men det skulle behövas...den här veckan har jag nött en hel del på rumpan...möten, möten, möten...SUCK!

Vad gör ni idag?

1 Tessan:

skriven

Jag vet en till som skulle behöva en promenad idag. Och DET ska bli av. För ikväll ska vi åka och äta julbord till Soltuna och där finns det mycket gottigottgott;) Kolla in länken till Soltuna på min blogg. Ska just lägga in den där. Ha en fin Lördag:)

2 Anonym:

skriven

Idag ska jag slå in klappar och bara ta det lugnt, har också haft en hektiskt vecka. Må gott

3 Åsa.S:

skriven

Hoppas du får gjort allt du vill!! =)

4 Anonym:

skriven

Hihihi ja,när man står avsides och beskådar spektaklet så ;-)

5 ♥Blondiie♥:

skriven

här är ösregn som vanligt, känns er som midsommar,,,, 4.6 grader med så tempen är väl samma hahaha

6 Mossfolk:

skriven

Städar, tvättar och slår in paket. Lite snö så skulle allt vara perfekt :)

Kommentera här: