Dödligt mönster



Jag har börjat på en ny bok.

En okänd man som hittas ihjälskjuten strax utanför Hudiksvall, vid avfarten mot Delsbo. 
En koloni ryssar som slår sig ner på en camping inte långt ifrån Hornslandet - och det är inte ens bärsäsong.
Det ser alltså ut som om Hudiksvallspolisen fått något alldeles extra att bita i.


1 Carina:

skriven

Nämen det är ju i mina blivande hemtrakter ju :-)

2 Nettan:

skriven

Jag tycker också om deckare / thriller !

Hoppas den är bra !



kram

3 Nettan:

skriven

Va, va hände med min kommentar ?

Jag provar igen : ( ha, ha )



Hoppas boken är bra !



kram

4 Kvastskatan:

skriven

Hujujuj. Tur man flyttade ifrån Ljusdal för länge sen då. Verkar gå vilt till i dom där trakterna nu för tiden.. ;o))

5 Carina:

skriven

Läser aldrig Deckare..men det där lät ju intressant.

Jag skrattar och läser Mark Levengoods "Hjärtat får inga rynkor" just nu.

Kommentera här: