Dags för soffan

Har varit iväg och grattat brorsans sambo nu i eftermiddag på hennes födelsedag. Där bjöds det på tårta såklart.


Nu väntar soffhörnet och ett avsnitt av "Kommisarie Frost".




Vad gör ni i kväll?

1 kicki:

skriven

Ikväll sitter vi i varsit soffhörn och snorar och tittar på Dansbandskampen...kanske med en varm glögg..

kramen

2 Mossfolk:

skriven

Tjoho du är tillbaka!

Nu ska jag genast läsa ikapp alla inlägg du skrivit idag :)

3 Junitjej [Vinn en laptop-väska!]:

skriven

Det blir en surfstund på nätet ihop med ett glas rött.

4 Tina:

skriven

Här blir det nog natt i natt...skall upp tidigt i morrn.

Ha det gott kram!

5 Nilla:

skriven

Hej

Va kul att du kan blogga igen..jag har typ en vecka kvar sen ska ju allt packas ner så det blir bara på jobbet jag kan blogga..he he

6 lena:

skriven

Här har det ätits gott!!

Softar i soffan just nu:)

Kommisarie Frost är bra tycker jag.

Ha det fint, kram lena.

7 Maria:

skriven

Här har vi softat framför en film i kväll...och jag börjar bli snorig..



Roligt att du är tillbaks !

Kram kram

8 Johan:

skriven

Kan man göra en päls av en häst? Hade varit så fashion.

9 Johan:

skriven

Alltså, var mer en tanke. Kan man ha en mink-päls så kan man kanske ha en hästpäls. Vad vet jag egentligen? Varmt och skönt hade det varit iallafall. Definitivt fashion.

10 Johan:

skriven

Mycket möjligt. Hade kunnat bli en trevlig aftonklänning av det kanske. Något för damerna. Det gäller att vara nyskapande, annars vinner man aldrig nobelpriset!

11 Camilliondollar Baby:

skriven

Är du en sån som springer dan innan och shoppar? Vi var "tvungna" att shoppa idag, eftersom vi är upptagna nästa helg.

12 Annelie:

skriven

Tv-tittande har det varit hos mig =)



Ha det så fint!

13 Synne:

skriven

Tårta!!!

Och Jack Frost!!

Varför var jag inte i din soffa????

Vilken kanal går Jack Frost på?



Nåväl, du hade en trevlig dag ialla fall.

Kram och ha en fin tredje advent.

Synne.

Kommentera här: