Dagen som gått

Äntligen verkar det som om snuvan och hostan tänker ge med sig men jag är fortfarande matt i kroppen.
Åkte i alla fall iväg på akupunkturen idag, jag har inte varit hemifrån sen i söndags så det kändes riktigt lyxigt.
Annars har jag bara tagit det lugnt, läst lite och tittat på ett par avsnitt av "Brottskod försvunnen".
Nu har vi precis ätit middag, idag blev det spagetti med köttfärssås, det var det enda jag orkade göra och jag gillar verkligen det. Fick ett glas rött också och det blev liksom "pricken över i".



Nu väntar vi på att "På spåret" ska börja.

Ha en riktigt bra kväll!!
1 Mia:

skriven

Gott, gott!!! Skönt att du kom ut lite...

Jag ska också ut och tågluffa, tänkte jag... L

2 Vaniljis:

skriven

Börjar oxå känna mig bättre nu men lite matt.

Ni får ha en trevlig kväll. Kram

3 Tina:

skriven

Jag jobbade min första dag sedan i måndags när jag blev risig...men de gick tungt..tur jobbade jag bara till 12:.

Spagetthi o köttfärsås är guda gott passar utmärkt som helg gott ...tycker jag!

4 synne:

skriven

Gött att höra att du känner dig bättre.

Här bakar jag bröd just nu. Ska jobba inatt.

Spaggetti är gott.

Ha nu en fortsatt fin kväll.

Kram Synne.

5 Sandra:

skriven

Hahaha!Här åt vi oxå spaghetti o köttfärs sås,sambon som kocka då jag jobbade till halv5..går det bra om jag länkar till dej?

6 Jeanette:

skriven

Härligt att förkylningen börjar ge med sig!

Ha en skön kväll!

7 Carina:

skriven

Den maten är inta alls illa....skönt att du börjar kvickna till nu.

Så med snö ni har...ploga vägen nu, för nu kommer vi farande upp till er Stad ;)

8 Ann:

skriven

God morgon! Skönt den börjar ge med sej!

9 Gabbi:

skriven

Morning honey..

Va skönt att du börjar att må bättre ;)!!!

Jag hoppas att du får en fin lördag!

Kram

10 Ulla:

skriven

Godmorgon! Vad skönt att du verkar må bättre. Spaghetti med köttfärssås är inte fy skam. Det räcker med ett glas vin för att förgylla den rätten.

Ha en skön lördag!

11 Jeanette:

skriven

God morgon i stugan!

Ha en bra lördag!

12 ♥Blondiie♥:

skriven

God morgon!

Hoppas du sovit gott och vaknar utvilad!

Njut av lördagen!



Kram

13 Lena:

skriven

Trist att vara sjuk men skönt att du iaf verkar pli bättre. Det där såg gott ut :)



Ha en fin dag och hoppas du piggar på dig fort!

14 Åsa.S:

skriven

Vad skönt att förkylningen verkar ge sig! =)

15 My:

skriven

Skönt att du mår bättre! Är det så att man inte får ha akupunktur om man är förkyld/sjuk?

Ha en bra helg, kram

Kommentera här: