Dagen som gått, del 2



Nöden har ingen lag. Insåg i fredags att jag inte kommer att komma till frissan före jul och som tur var så hade jag en kartong hårfärg hemma. Långhårig är jag också men jag får styla om min frisyr lite tills jag kommer till frissan.



Dammsugaren får sig en tur runt huset varje dag...4 hundar och 4 katter= MYCKET HÅR!!!



Måste såklart hinna med en promenad i det vackra vädret.



Trots att vi haft töväder under veckan så är det mycket snö kvar.
=)



Skönt med rester. En tallrik av A:s hemmagjorda köttsoppa till lunch.



Middag måste vi ha också, smeten till biffarna förbereds.
1 soffie:

skriven

du har hunnit en hel del ser jag,

å va snö ni har här finns inget kvar,

må gott

2 Mija:

skriven

Det är totalt DÖTT i bloggvärlden idag.. :( Tur att DU är i farten iallafall! :)



Ja, nog har vi hårigt allt. 4 katter, 2 marsvin och 2 möss MÄRKS.. Ibland blir jag VANSINNIG på allt hår o damm... (skrattar) Jag har precis farit runt med dammsugaren jag också..



Kram kram

3 Mossfolk:

skriven

Underbart väder och jag kan just bara tänka mig hur mycket hår det blir. Tycker att en fyrbening lämnar tillräckligt! (även om jag visst gärna skulle ha fler :)

Hoppas färgningen blev bra!

4 ♥Blondiie♥:

skriven

ååå vilket underbart vindterväder!!!

5 Tina:

skriven

Oh...så gott med köttsoppa...de måste jag göra efter all julmat...

6 LillaNisse:

skriven

Låter som du haft en full dag...

Jag jobbar sen kväll måndag och tisdag sedan är jag ledig...

Får du vara ledig något då?

Kram

7 Lena:

skriven

wow har ni snö...här är allt bort regnat! Fina bilder du tagit! :)



Klart jag hittat han har ju visat mig :D

8 LillaNisse:

skriven

Det var ju ingen höjdare, men det blir väl lite pengar i alla fall, men pengar är ju inte allt..

Kram

9 Sandra:

skriven

Va mycket fina bilder du tagit!Alltid roligt att titta på mycket bilder,här har vi oxå snö igen,men det är härligt tillskillnad från tö väder o regn!Hade bra!

10 A:

skriven

Tack min vän för att du bryr dig =)

Det betyder jättemycket...

Kram

11 Johanna - SHOEBOX:

skriven

Du har hunnit en del :)



Jag försökte kommentera i inlägget ovan, men det gick inte. Vilka fina djur du har :)

12 Jenny:

skriven

Jisses, så vackra vinterbilder du knäppt!

Man blir ju alldeles stum, när man ser all snö du har!

Och du...garanterat att du har snyggaste julröda naglarna!!!

Kram, Jenny (-:

13 Ann:

skriven

God morgon! Mitt hår hinns inte heller med innan jul.Tänker följa ditt exempel!

14 Ulla:

skriven

Godmorgon! Önskar dig en bra arbetsdag!

15 annica:

skriven

orättvist att ni har snö...

Det kan vi som vanligt glömma att ha under julen..

God Jul

Kommentera här: