Dagen som gått

Otroligt att ett städryck infann sig så här lagom till jul.
;)
Har äntligen "julat till det" lite här hemma, har ju verkligen inte haft någon lust tidigare men nu sitter det i alla fall julgardiner i köket och lite pynt har jag också plockat fram.






Tomtarna får vänta några dagar till.

Självklart har tvättmaskinen gått hela dagen...fattar inte att vi alltid har så mycket tvätt??!!



Fick äntligen upp det nya duschdraperiet också, det har legat och väntat på att bli uppsatt i några veckor.



Nu i kväll har vi varit en runda i byn och besökt några grannar, trevligt att få "babbla" och dricka lite vin när man har gått omkring ensam här hemma hela dagen.



Ha en fortsatt trevlig kväll!!

1 Tina:

skriven

Så nu har du det nystädat...så skönt slipper du ha det hängades över dig;)

Tack för din fina kommentar..de värmde.

Kram

2 Helena:

skriven

Det känns väl skönt att pusselbitarna börjar falla på plats. Allt i ordning. Då känner man sig nöjd.

Ha en god kväll.

3 Gabbi:

skriven

Hahahah...

de undrar jag med ;)!!!

Kram

4 C a m i l l a:

skriven

Vad julfint du fixat hemma. :) Hoppas att ni har en mysig helg!

Kramar!

5 Camilla:

skriven

Vad mysigt det ser ut!:-)

Ha det bra i kväll, själv dricker jag lite glögg:-)

6 Plogflickan:

skriven

Kul att få se dina julfönster, det gillar jag!

Njut av ett nyfixat hem!!

Ha dé.

7 Carina:

skriven

Åhh nej...får lite panik nu..en till som fått upp julgardinerna :/ Jag lovar... imorgon ska MINA upp ;)

Har du varit på julmarknaden på Norraberget någon gång..om inte så är det dags...såå mysig.

8 LillaNisse:

skriven

Alltså som du jobbar så måste du vara frisk....

Kram

9 Ann:

skriven

God morgon! Så fint! Härligt när lusten infinner sej!

10 Mia:

skriven

Vilken kick du har fått!! Men så fint, din paradhandduk gillar jag verkligen, himmel så fin!!!!

11 Maria:

skriven

Kan du skicka det väster ut sedan? För här verkar det där rycket ha fastnat någonstans.

Ha en riktigt skön söndag nu.

Kommentera här: