1 A:

skriven

Åh, den är såååå äcklig =O

Heheh

2 DumPer:

skriven

Den är sååååå äcklig. Alltså...jag KÄNNER verkligen hur ont det gör....Ajajaja

3 kicki:

skriven

Å herre min gud vilken smärta...fy va fult...stackars sate, kallbrand...ja kassler, det vete sjutton om jag skall äta mer...

ha det gött min vän, kramen

4 Tina:

skriven

Åh... o good...vilken dåre!! han har nog ingen smärttröskel alls..

5 Jenny:

skriven

Det var det äckligaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snacka om "EROTIK-DÖDARE"......

Näää, kläm in en bild på Jude Law eller Kevin Costner istället....eller "han den unge" i BWO!

..Mmmmm...Mumma!

Kram och atjoooo från Jenny

6 Maria:

skriven

Det blir nog aldrig mera kassler....urk

Hoppas du inte regnat bort.

Tjing

7 Helena:

skriven

Fy f.........n, vad äckligt. Känner varken för kassler eller korv efter detta.

8 Eva:

skriven

Nä men fy vilken läskig bild. Förklarar kanske varför jag är singel... ;-)

9 Åsa.S:

skriven

Å huaäh!!!!!

10 Ellen:

skriven

ajajajajajajajajaj,,, fyyyyy vad ont !

11 Mia:

skriven

Gör man sånt frivilligt???? Undrar om mina ben skulle se ut så där (utan den där "utväxten" L) om jag hade nätstrumpor på mig???????

12 Blue:

skriven

Åhhh sååå äckligt



13 Vaniljis:

skriven

Ha ha, fått den på mailen nån gång. Vidrig är den. Fasiken va ont det ser ut att göra..

14 Carina:

skriven

Hiiii....det var inte aptit retande nej.

15 Camilla:

skriven

Nämen jösses!! Hahaha...

16 synne:

skriven

NU förstår jag pratet om kassler hehehe....

Nä det såg inte skönt ut. Tur man inte har kassler hemma.

Urk.

Kram på dig....

Synne.

17 Anna´h:

skriven

Hur f- n kommer man ens på tanken ??

Ha ha ha ...

Tror att vi hoppar kasslerlåda några veckor framöver = ) !



Kram

18 lillblondin:

skriven

åååååååååååååh,. mums!

Kommentera här: