Vad händer idag?



I dag ska vi på återbesök till veterinären.
Håll tummarna nu för att vi slipper operation.
Efter veterinärbesöket ska jag jobba...4 arbetsdagar den här veckan...jag är ju bortskämd så jag tycker det är en dag för mycket,  men jag vet att om jag bara kommer på plats så flyter det på.
Lämnar voffsingen hos min mamma så får A hämta upp henne när han slutar...om det inte blir operation då såklart för då blir hon ju kvar hos veterinären...

Vad ska ni göra idag?

1 emma:

skriven

godmorgon:)

gud va söt vovve

2 A:

skriven

Jag ska jobba...

3 Ann:

skriven

Håller alla tummar!

Här ska det handlas och på sjukhuset till mamma!

4 Gabbi:

skriven

Morning!!

Jag håller tummar å tår!!

Fast att Annie e mycket piggare nu...samt att vi i fortsättningen slipper oroa oss för detta!!!

Ha bästa dagen!!!

5 Sussi:

skriven

Hon ser väldigt vänlig ut! Gick det bra?



Din medverkan är noterad. ^^

6 Inger Maryissa:

skriven

Hoppas det gick bra hos veterinären med er söta vovve och att den slipper operation.

Ha en bra fortsatt kväll.

7 synne:

skriven

Var på harryhandel och köpte en massa saker. Kul dag.

Hoppas det gick bra med hunden. Håller tummarna för att det INTE blir operation.

Kram mig.

Kommentera här: