Vad gör man på en ledig dag?



Idag är jag ledig och min plan för dagen var att bl a städa och tvätta tre fönster men just nu har jag INTE lust med det.
Funderar på att åka över och fika hos någon granne i stället...
A sover eftersom han jobbat i natt så jag kanske ska passa på att göra en turné runt byn innan han vaknar...

Vad gör ni i dag?
1 Gabbi:

skriven

Hahaha...åk du på turné!!

Själv så ska jag jobba i em...fyttifan..för detta skitoväder...ska ju på teater jue!!

2 Ellen:

skriven

jag ska troligen på shopping runda med min mor idag ! Ska blir roligt,,,



Tänkte shoppa lite inför att Calle katten kommer hem =D

3 Annica:

skriven

Tack!

Idag steker jag pannkakor. Får över en del barn på lunch idag. Så det lär nog gå åt en hel del!

Ha en bra dag själv.

4 My:

skriven

Visst är det roligare att fika än att städa! :) Men jag hade ingen ledig granne idag så jag har varit tvungen att städa hela huset! Ha en go ledig dag!

5 Maria Risto:

skriven

Sv: Godmorgon=) Sovit gott?

6 Pia:

skriven

Ja, en annan jobbar ju idag. Jag tycker du ska åka till en granne och fika, det låter trevligt!

7 Margaretha:

skriven

Tvätta fönster!!!! Lägg ner det !!!!!

Ingen idé att bry sig som det stormar nu......Dom blir skitiga igen på ett kick.....Ta du det lugnt istället :D

Kram

Margaretha

8 Mia:

skriven

Men du! Visst är det väl gott att inte MÅSTA göra nåt, eller att inse att jag faktiskt kan göra nåt annat än planerat! L

9 synne:

skriven

Slappar, tvättar och ser på tv, det var min dag igår.

Kramen mig.

Kommentera här: