Torsdagens steg




I torsdags gick jag 10383 steg men över helgen har räknaren, och jag, vilat.
Nu är det nya tag som gäller, målet är 10000 steg/dag.
1 Linda:

skriven

Jag jobbar som inköpare.

2 Emma:

skriven

Har fortfarande svårt att bestämma mig för vilken färg som ska sättas i mitt hår. Hjälp mig! det finns bilder på min blogg, andra inlägget. Tack :D

3 fdsfsdf:

skriven

4 Anonym:

skriven

kolla in min blogg

5 asd:

skriven

kolla in min blogg

6 Sofi:

skriven

Älskar din bloggdesign!

7 My:

skriven

Du är duktig som kämpar med dina steg, bravo! Kör hårt...

8 Ellen:

skriven

låter som ett bra mål ! jag skulle behöva röra lite mer på fläsket också haha,,,,

9 synne:

skriven

Det fixar du. Idag ska min på.....

klems mig.

10 Sara:

skriven

Gud va duktig du är!! Det är alltid bra att sätta upp mål för sig själv å me en stegräknare blir det ju så mkt enklare att hålla koll :-) Lycka till me alla steg!!

Kommentera här: