Som det ska vara



Dessa lugna nattpass...otroligt att alla patienter sover hela nätterna.
Det är precis så det ska vara, men eftersom det är så det inte alltid är, så är det en lite konstig känsla.
Men det är bara att njuta...det kan svänga fort!
Nu är det inte många timmar kvar innan jag ligger hemma i sängen...längtar!!
1 Ann:

skriven

Ja jag sover knappt! Somnar...drömmer ...ser mamma ropa på hjälp.somnar drömmer osv....Jobbigt.Känns som jag äts upp inifrån!

2 Ann:

skriven

Tack snälla!

Jag är ju hopplös på att få dåligt samvete mot alla andra.

Mot mamma som ligger där och jag tänker hela tiden"kunde vi gjort mer för att få in henne så det ine hade gått så långt"

Mot barnen för att jag var tvungen att ställa in resan i helgen(ja dom förstår det är mitt samvete som inte gör det)

Mot Håkan (fast jag absolut inte behöver) för att jag inte orkar vara mitt vanliga glada jag.

Mot mina vänner som kanske har problem som jag inte orkar lyssna på nu.

Ja du hör ju!

Det är sjukt att ta på sej allt!

3 Ann:

skriven

Ja du har säkert helt rätt!

Jag ska försöka slå bort alla dumma tankar!

Lovar!

4 julia:

skriven

godmoiorgon :) idag är det andra avenyn.

är du vaken nu?:P

5 Ann:

skriven

Sov gott då det är dax!

6 julia:

skriven

gud va skönt, jag börjar om två :P

7 Nettan:

skriven

Godmorgon !

Hoppas du får en lugn natt och en lung morgon.



kram

8 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hoppas att du får sussa sött en stund i egen säng nu då :)!

Ha bästa dagen!!

Kram

9 jayne:

skriven

Oj..hur blev natten..sov de alla hela natten???

Ja, Elvis är hankatten i huset. En stolt jägare.

ha en bra dag

10 alexandra:

skriven

11 alexandra:

skriven

jag jobbar som vårdare på ett boende. det blir låånga pass då..

12 em:

skriven

hehe jaa det kan man säga, det blir nog inget sova för min del det här dygnet i all fall.

13 Petra:

skriven

God morgon, eller God dag när du ser detta :)

14 MissyElliot:

skriven

Antagligen sussar du sött just nu, precis som min älskling som haft en lugn natt på jobbet...

Hoppas att dagen blir bra..



ps. Jag kommer att berätta om kuligheterna när bröllopet är över...

kramiz

15 tess:

skriven

Tittar in å säger god morgon. Hoppas du får mindre regn än ja verkar ha idag...

16 Ellen:

skriven

så skönt,,, Jag vaknade men grym värk i nacke och axlar idag,,, men bara aatt bita ihop,, bara det går över tills jobbet, börjar 16,, annars kommer de bli tufft att jobba,,,

17 Kattis:

skriven

Hallojsan!

Hoppas du fått sova gott.

Det regnar så det blir en innedag med lite pyssel.

Ha det gott!

18 Åsa.S:

skriven

Hoppas du sover gott nu! =)

19 jenny:

skriven

shiit, så gullig blogg du har :D

20 Lottamartina*s*:

skriven

Hej!

tackar för detler kul att se att det finns andra än mig som e vaken..... vilken jättefin blogg du har. hoppas du får en skön dag .. kommer att titta in igen...

/Martina

21 Marie:

skriven

ja jobbar bara extra på posten.. för att få lite extra pengar..

22 A:

skriven

Hoppas du har en bra dag vännen =)



Kram....

23 Tina:

skriven

Snart blir det allvar för mig med..känns skönt att börja jobba...rutiner både med mat o sömn :-)

24 tess:

skriven

jo de e många som gör men de tycker inte ja.. blä... visst kan ja äta dom men inte gärna...//Tess

25 jenny:

skriven

Varsegod tjejen :) kramkram

26 My:

skriven

Njuta? Jag tycker det är jätte-trist att det är lugnt när jag jobbar natt! Tiden går ju så långsamt!

27 synne:

skriven

Säger bara sov gott ja.

Kram Synne.

Kommentera här: