Släng de gamla

Jag kan bli galen på mig själv ibland...varför kastar jag inte saker direkt när jag tycker dom fungerar dåligt...satte på mig en "ny" stegräknare i går...en som jag tidigare lagt åt sidan för jag tyckte den fungerade "sådär"...tänker när jag lägger bort saker sådär att "den går kanske att fixa"...den stegräknaren jag tog på i går räknar inte heller alla steg...nu ska alla gamla stegräknare ut och en ny in!!!

1 Pialotta:

skriven

ÄR DET SÅ VIKTIGT DET DÄR MED ATT RÄKNA STEGEN;-)

2 synne:

skriven

Visst kan det vara bra att spara på saker ibland, men inte alltid. Jag har blivit stenhår. Funkar det inte, så hamnar det bland skräpet och går till återvinningen.

Jag ska ta fram min stegräknare igen.

Man håller sig nog mera iform när man har den på. För man sporrar sig själv hela tiden.

Kram på dig vännen.

Synne.

Kommentera här: