Släktträff



Nu åker vi till Västerås, det är släktträff på A:s sida där i helgen.
Jag har inte hunnit med någon blogg-runda idag men det får jag ta igen på söndag.
Har jag tur så hittar jag något oskyddat nätverk för datorn ska med, ska visa foton för svärföräldrarna.
Ha en riktigt bra helg!!

BloggRegistret.se
1 Nettan:

skriven

Ha en bra helg Västerås !



kram

2 Petra:

skriven

Ha en jätte trevlig helg// Sol

3 Katti:

skriven

Hoppas du får det trevligt :) har aldrig varit i västerås, men det är nog kul

4 My:

skriven

Ha en jätte-bra helg!

5 Lotta:

skriven

Låter kul, om det är trevliga släktingar vill säga... Jag har knappast någon släkt,men sambon har desto större!

6 Emil:

skriven

Lust att spana in min blogg och ge mig lite kreativ kritik hur den skulle kunna bli bättre? Lika bra som din kanske? :)

7 Tina:

skriven

Ha det så trevligt då i helgen;-)



8 Maria:

skriven

Vilken otroligt fin blogg:) trevlig helg

9 Camilla:

skriven

Ha en underbar helg!!

10 Åsa.S:

skriven

Ha en bra helg, och kör försiktigt!

11 Nilla:

skriven

oj då kommer du att vara nära där vi bor..7 mil för att vara exact

12 britten:

skriven

hoppas då ni får det riktigt trevligt på släktträffen./ kram

13 Eva:

skriven

Ha en trevlig helg du med!! :-)

14 Bika:

skriven

Hejsan!

Såg att du kommenterade i min blogg.

Jag jobbar som mentalskötare på Ulleråker :)

Någon speciell anledning till att du frågar? Ha det bra

15 Blue:

skriven

Inte långt från mina trakter dårå...

16 Gabbi:

skriven

Morning sweetie!!

Fy farao för släktträff ;))!!

Jag hoppas att du får en fin helg!!

Kram

17 synne:

skriven

Makens hemstad. Vi bodde där några år.

Kör försiktigt.

Hälsa Skrapan :D

Kram Synne.

18 anneli:

skriven

Det verkar som du har en härlig släktträff att se fram emot, så då är det ju no worries - ha dä'!

19 matte:

skriven

igår åkte vi förbi Västerås på väg hem :)jag skulle ha vinkat;)

ha en härlig helg!

20 Ellen:

skriven

då får ni hade det så trevligt =D

21 Annica:

skriven

Hoppas du får en underbar helg!

Vi har varit på kräftskiva. Så gott!!! Det kändes verkligen som hela familjen behövde göra något för att få tänka på andra saker en stund. Och det funkade. Mår mycket bättre nu.

Ha det bäst!

22 vivan:

skriven

Ha en trevlig helg!

Kramiz:)

23 Lena:

skriven

Ha en trevlig helg!!

24 jeffa:

skriven

Hoho... så trevligt med en resa och sedan dessutom släktträff!



Kram Sus

25 soffie:

skriven

hoppas du får en härlig helg i Västerås..

26 Barbamorsan:

skriven

hihi jaa men det gör du säkert!! Många som brukar slarva med att skydda. Hoppas ni får det kul nu!

27 A:

skriven

Hoppas du haft en fin helg vännen....

Kramen

28 linda:

skriven

Japp, hemma igen!

På måndag kör jag igång med att skriva dagsrapporter på steg igen.

Går ut lite lätt med 10000 steg..L

SÅ HOPPAS VI ATT DET BLIR NÅGRA FLER SOM HÄNGER PÅ!

29 christel:

skriven

Även min gubbe härstammar från Västerås.

Hoppas det var trevligt och gott.

30 Madeleine:

skriven

Hejsan! Hoppas helgen i Västerås har varit trevlig. Kram Madde

31 Trolda:

skriven

Låter mysigt! hoppas du haft det trevligt!



Trolda - tjingeling!

32 Ulla:

skriven

Hoppas du haft en härlig släkttäff! Alltid kul att träffa släkten!

33 Gabbi:

skriven

Nu får du ta å komma hem!!!!!

Kramen

34 sofia svarar:

skriven

GRATTIS ! DU HAR VUNNIT MIN TÄVLING! Kontakta mig via mail [email protected] !

35 sofia svarar:

skriven

haha jaa grattis ;)

36 ANGELICA:

skriven

Kul med släktträff! :) Puss

Kommentera här: