Redan kväll



Den här regniga dagen har verkligen gått fort. Jag kunde flexa ut redan vid 15-tiden sen åkte jag och A och käkade buffé på en kina-restaurang. Efter det hälsade vi på brorsan och hans nya tjej, där blev det kaffe och hallonpaj.
Här vräker regnet ner fortfarande så det blir inte någon ute-aktivitet i kväll utan det är en blogg-runda och sen tv-soffan som gäller.

Vad gör ni i kväll?
1 Sandy:

skriven

Har han flyttat in till stan? Eller kanske tjejen bor där?

2 Ann:

skriven

Då åt vi samma mat idag då:)

3 Åsa.S:

skriven

Här kikar solen fram nu, vi har justätit middag på altanen.

Nu blir det en dusch och slappa i soffan.

Ha en fin kväll!

4 Nina:

skriven

Funderar på vad jag ska ta mig för. Som de flesta gånger kan jag inte bara sitta rätt upp och ner och inget syssla med.



Inget regn, bara grått och trist och blåst.

5 synne:

skriven

Igår kväll satt vi i sängen redan efter halv tio. Åskan gick, blixten slog ner uppe i skogen och tog strömmen!

Ingen tv, eller nått skoj alls. Telefonen försvann med. Jag skulle jobba....Det åskade så huset skalv och utelampan exploderade. Det var detabsoöut ruggigaste jag varit med om...

så nu vet du vad vi gjorde här.

Kramen mig.

Synne.

6 Michael Ballack:

skriven

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

Kommentera här: