Puss!!

Det är skönt få kommentarer som säger att man varit saknad.
Kanske jag måste åka bort lite oftare.
;)
Puss på er raringar!!




glitter-graphics.com
1 Emelie:

skriven

Välkommen hem =)

Jag har fortfarande inte riktigt repat mig ifrån den långa dagen..

2 Ann:

skriven

Tack! JA jag hoppas det går bra:))

3 Ann:

skriven

Haha ja det har du rätt i...NÅGON borde vi ju känna gemensamt!

4 Kattis:

skriven

Heej!

JA, det är mysigt när man får goa kommentarer.

JA, hur kändes det att börja jobba igen?

Här funkade det bra.

Kram

5 Nilla:

skriven

Hej

mot stockholm...från västerås

6 Mia:

skriven

Visst är du saknad när du är iväg L

Jooo Ejmis, nu blir resvägen bara en tredjedel av vad jag haft tidigare i sommar...

7 soffie:

skriven

välkommen hem!

Tycker alltid om att läsa här hos dej!!

8 Linda:

skriven

Alltid skönt att åka bort så att man kan få åka hem! Ibland är det lite så!

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Välkommen hem! Hoppas att ni haft det trevligt i Västerås!



Kram Sus

10 Kattis:

skriven

HAr du redan jobbat 4 veckor. Oj, vad tiden går fort. Vad jobbigt.

Det känns i fötterna att man har gått hela dagen. JAg har ju ingenstans att sitta så jag vandrar runt, hihihi.

Ha en skön kväller!

11 Ellen:

skriven

alltid lite tomt när en blogg man läser dagligen blir tyst !

12 synne:

skriven

Näe det skulle bara våga hehe....

Klart man saknar dig.

Är ju här vareviga dag. Flera gånger hihi.

sol på dig vännen.

Synne.

Kommentera här: