Prenumeranter

Vad glad jag blir när jag sitter och kollar på Bloggkoll.com och ser att det är 22 personer som prenumererar på min blogg.
=)



Allmänt och Personligt | 22 prenumeranter

Om du inte redan använder
Bloggkoll så är det något jag verkligen rekommenderar!!

Nu är jag ju nyfiken på vilka 22 det är som är mina prenumeranter..... ;)

1 Annica:

skriven

Godmorgon!

Roligt det där med bloggkoll. Men det funkade bara ett tag för mig. Sen la det av....

Inatt har jag sovit. Men vaknar och kan sova lika mycket till.... Vad är det frågan om!!!

Ha en skön dag!

2 Åsa.S:

skriven

sträcker upp en hand

3 Cajsa:

skriven

Jag och Syrran pren. på din blogg, men det visste du väl redan. =)

4 A:

skriven

Inte jag =)

Gillar inte bloggkoll men kikar såklart in ofta här ändå =)

5 Gabbi:

skriven

vinkar frenetiskt

6 My:

skriven

Vet inte hur det funkar? Får man en påminnelse att de uppdaterat eller?

7 Margaretha:

skriven

Vet inte om jag känner at jag måste ha ännu mer koll.....Tycker igentligen att det tar lite för mycket tid redan ;/Kram

Margaretha

8 Anonym:

skriven

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

9 Tina:

skriven

Här har du oxå en!!!

10 Clara:

skriven

hihi, du kanske kan spåra upp dom och hemsöka dom mitt i natten? :)

11 MissyElliot:

skriven

Självklart prenumererar jag ju på dig!

;-)

12 Amandusfatima:

skriven

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

Kommentera här: