Postorder



Nu ska jag sätta mig och titta igenom postorder-katalogerna, med det här regnandet så känns det rätt att titta på höstkläder och höstgardiner.

Har ni handlat något ur katalogerna ännu?

Om en timme börjar "Tyst vittne" och det ska jag inte missa!!

1 Annica:

skriven

Jag förstår inte... Brudparet hotar med att hämnas... Jag tycker de fick fint jag! ;-)

2 Anonym:

skriven

Hallo, allt bra idag? :)

3 jayne:

skriven

hej

nej... jag har tittat...o tittat... Gjort flikar på de sidor där jag vill ha något. Finns en del ju...

ha en bra kväll-

4 Åsa.S:

skriven

Roligt att köpa lite nytt... hoppas du hittar nåt fint!

5 A:

skriven

Jag handlar nästan aldrig på postorder.... Alltid fel storlekar ju.....

6 Linda:

skriven

svar; min klass jobbade på en typ "festival" å serva artister å så:) btw, jättefin blogg!:)

7 soffie:

skriven

Har kollat lite i HM till ungarna och det är passande när vädret är trist.

Hoppas programmet var bra!

8 Lotta:

skriven

Blir postorder ibland, men ellos har jag slutat handla hos. Fick inte rabatten jag blivit lovad en gång och fick prata med en snorkig person som fullkomligt idiotförklarade mig.

9 Sandra:

skriven

Det var det också :) har du haft en bra kväll ? :)

10 Anonym:

skriven

De gillar ja :) hehe jag har precis beställt en katalog från Josefsson ja, blev så sugen på en titt :D

11 ANGELICA:

skriven

Svar: Åh tack! :)

12 Carina:

skriven

Har en dotter som beställer från H&M i tid och otid...själv tittar jag mest rean och vill hitta fynd ;)

13 Sandra:

skriven

Inte jag :P Fattar inte ens varför jag sitter och läser dom :P

14 Ann:

skriven

God morgon!

15 synne:

skriven

Handlar sällan på postorder.

Är så bökigt om man måste byta.

Men det är kul att kika i kataloger.

Synne.

16 My:

skriven

Har redan beställt en del från H&M, men mest till barnen. Kändes konstigt att göra det så här mitt i sommaren...

Kommentera här: