Ostadigt



Den här väderkartan ser inte så kul ut...jag vill ha sol några dagar till nu!!
1 Sandra:

skriven

ja det känns som att sommaren bara försvann!

2 Annica:

skriven

Men... Det är ju Drakrodden i morgon! Då får det inte regna....

Ja en neutral person som inte har några känslomässiga band till allt. Det vore det bästa. Men än så länge funkar jag. Det kanske räcker med att skriva av sig..

Nej nu ska jag försöka sova. Om jag får plas i sängen. Sonen har belägrat min sida av sängen. Och jag förstår inte hur en 4:åring kan ta så mycket plats! Planen är att försöka väcka den snarkande maken så han kan bära över sonen till sin säng. Om det misslyckas får jag helt enkelt sova i sonens säng!

Natti natti och tack för pratstunden!

3 synne:

skriven

Den kommer tillbaka. Men vet inte när hehe....

4 Carina:

skriven

Men visst vill vi ha fint, är ju trots allt bara i början av augusti!

5 Carola:

skriven

Jag håller med, jag vill oxå ha sol...hoppas det kommer lite sommar till...får väl hoppas att den finns i Portugal! :-)

Kommentera här: