Nu är det dags igen



Det har varit en fin morgon så jag har varit ute och stökat på här på gården hela morgonen.
Nu kom regnet igen så nu är det dags för en blogg-runda.
1 Camilla:

skriven

GGod morning!:-)

Ja vad bra. Trots att två tonåringar hade suttit på dom, hehe..

Ha en fin dag och hoppas att det snart slutar att regna.

Jag kom just på- Vad blev det för namn på fölet?

2 Lia:

skriven

haha du får 100kr om du gör jobbet ;)

3 matte:

skriven

Tack för väskkommentar :D

här skiner solen YIIIPPIE!

4 Cajsa:

skriven

Mat från Taiwan, vet inte om det heter Taiwanesisk eller inte, gissade bara. =D

5 A:

skriven

God middag....

Nu har jag tid att bloggpromenera ;)

Har haft skit i datorn....

Hoppas din dag blir fin

6 Kajsa:

skriven

jag jobbar just nu på ica, ska jobba där ett tag och sen ut och resa i vår, för att troligtvis plugga vidare nästa höst

7 DumPer:

skriven

Men...är du förvånad...Du bor ju nästan på Kolahalvön!

8 Cajsa:

skriven

Jag tror att det är mest wok. Restaurangen heter Taiwan Thaifood, så jag antar att det är som vilken thaimat som helst. Har bara ätit där två ggr. =)

9 Tina:

skriven

Här har det pissa i 2 dagar.. nu börjar jag fasen vara less..man kan ju inte gå ut på sin promenad.

Ha det gott!



Kommentera här: