Mörka kvällar



Har ni märkt vad fort det blir mörkt på kvällarna nu?
I förrgår körde vi i gång utebelysningen.
1 Gabbi:

skriven

Nope!!

Fick inget av det jag önskade mig förra året :(

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja fy vad det är mörkt nu om kvällarna och fuktigt dessutom!



Kram Sus

3 Cajsa:

skriven

Det är ju så att man får vinterångest! =(

4 Vaniljis:

skriven

Fast jag tycker det är lite mysigt med mörkt på kvällen. Kan man tända lite ljus. Hösten är fin, det är vintern jag hatar.

5 Petra:

skriven

MEn lite mys är det, mankan tända ljus överallt :)

6 Em:

skriven

vilken cool bild!

7 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det märks att det blir mörkare fortare nu.

8 Bim H-D:

skriven

Hm, såg förut när jag fixade bilden på dagen outfit... när man ser bilden - måste vara höst!!! Ljuset är kasst nu - igen, suck...

Må så grankott...

Kommentera här: