Mongolisk buffé

Nu stänger jag bloggen för några timmar, det är dags att göra sig i ordning för dagens middag.
I dag ska vi äta Mongolisk Buffé med brorsan och hans tjej.



Vad ska ni göra i kväll?

Ha en riktigt fin lördags-kväll!!

Tack för att du röstar!
;)
BloggRegistret.se
1 vivan:

skriven

Vi skall grilla...och mysa..om bonden kommer hen från gärdena...han tröskar!

Annars får ja sitta själv ..

ha det så kul!

kramiz:)

2 Åsa.S:

skriven

Å, det där lät ju gott! Själv skall jag ha kräftskiva!

3 Maria:

skriven

Hmmm vad alla verkar ska ha mysigt i kväll. Själv får jag jobba men det ska väl gå det oxå.

Hoppas maten smakade bra.

Tjing

4 Ann:

skriven

Vad trevligt! Här blir lövbit med pommes och sweetchilisås:))

5 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh så vart äter ni då? Gör ni eget eller på restaurang? Tips vart? Det ser gott ut det du visar på bilderna!



När vi var i Stockolm sist så var jag och älkslingen och åt på Mongolianrestaurang supergott!



Kram Sus

6 melissa:

skriven

sv; okey :D

7 britten:

skriven

Vi är ensamma i kväll ..skönt ...ska se film.../ kram

8 soffie:

skriven

mmm det är så himla gott,vi har en sån restaurang i Karlstad.

smaklig måltid

9 Tina:

skriven

Lät ju super smarrigt...längtar ill nästa helg då skall vi nog äta kräftor...sluurp!!

Hoppas du inte får "paltkoma" nu efter middagen.



10 Bim H-D:

skriven

hm... äter ni ute ofta, eller? ;)

Må så grankott... hihihi...

11 Nettan:

skriven

Åh, va gott !



Hoppas ni fick en riktigt trevlig kväll.



kram

12 Camilla:

skriven

Oj vad gott det där såg ut.

Själv har jag ätit surströmming:-)

Snacka om kontraster..hehe

Ha det så bra i kväll!

13 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Hoppas att nmi hade trevligt :))!!

Kram

14 Ulla:

skriven

Godmorgon! Hoppas du inte behövde rullas hem efter den mongoliska buffén L Jag har en tendens att äta LITE för mycket på en buffé.

15 Maria:

skriven

Nu ska jag gå & koja. Kollade lite i bloggen, försökte i natt men då var det driftstopp & sedan funkade inte bloggen. Bara strul.

Ha en bra dag nu!

Gäsp...

16 Ann:

skriven

God morgon! Ja det blev faktiskt över förväntan med rulltårtan!

17 Vaniljis:

skriven

Hoppas ni hade mysigt igår!

Jag ska jobba idag.. :)

Kram

Kommentera här: