1 Junitjej:

skriven

Var med och delta i min tävling! Du kan vinna ett presentkort på 500:- i en valfri butik.

http://junitjejen.se/2008/august/vinn-ett-presentkort-1.aspx

Lycka till!

2 Lia:

skriven

hahhaha :D älskar nemi

3 Claudia:

skriven

Fin blogg!

Titta gärna in på min blogg!

4 Malin:

skriven

Haha, den var bra :p

5 Carola:

skriven

God morgon, hoppas du får en trevlig dag, trots vädret...kanske bara vi "här nere" som har.

Jag jobbar på industri som tillverkar sågverktyg. Gillar din blogg helskarpt!

6 Ellen:

skriven

hihi,,,,



jo jag ska visa lite muggar, men det blir ju bara dem med katter som jag visar upp,, de andra hör inte hemma på en katt sida =D

7 synne:

skriven

Nemi är bara så härlig.....

8 Odinsine:

skriven

Very nice site. Will sure visit again.

Kommentera här: