Måndag



Regnandet fortsätter visst  i dag också.
Jag ska jobba, dagens uppgift blir en resa till Östersund.



Den här veckan jobbar jag bara två dagar, så det är nästan som semester.

Vad har ni för planer för dagen?

Puss på er!!



Rösta gärna!
;)

BloggRegistret.se
1 Ann:

skriven

Tack snälla!

2 jayne:

skriven

jobba jobba jobba...är mina planer... hi hi hi

Flikar i kataloger...blev det många flikar??

Ha en bra dag

3 Lotta:

skriven

Jag har jobbat i helgen så nu är jag ledig måndag och tisdag. Regnet öser ner så vi blir nog inne det mesta, får försöka komma ut mellan de värsta skurarna.

Ska höra om min kompis A vill komma med sin son senare.

4 Ulla:

skriven

Godmorgon! Idag blir det en tur till Kungälv. Ligger stax utanför Göteborg. Har läst om en sushibuffé som finns där som jag vill prova. Så, jag kommer väl att äta idag. Som vanligt. Ikväll blir det ev allsång med Lotta på Liseberg. Önskar dig en bra dag!

5 Annica:

skriven

God morgon!

Idag blir det en dag i köket. Här ska bakas!

6 Nilla:

skriven

God morgon...

Jobbas hela dagen ...ha de bra

7 Åsa.S:

skriven

God morgon! Det blir min sista semestervecka nu. Jag skall städa av lite här hemma, handla lite...

Ha en fin dag!!

8 Gabbi:

skriven

Morning!!

I dag blir det till att tvätta!!

Kram

9 Nina:

skriven

Jag har sol... just nu i alla fall, kanske är bäst att säga!

10 Maria:

skriven

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-superpresentkort-a-700-.html#comment



Nu kan ni vinna ett presentkort a. 700:-, missa inte! :)

__



O här kan ni vinna en goodiebag värde 3000:- får inte heller missas :



http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-mini-goodiebag-1.html#comment



Jätte lätta tävlingsregler och lågt deltagarantal! :)



Ha en underbar dag!

11 Carola:

skriven

Gott för Dej, jag ska jobba, börjar kl 14 och slutar 23.06, hinns inte med så mycket annat!! Men det gör inget, jag älskar att jobba.

12 A:

skriven

Hejsan....

Det var en lång tur du ska på =)

Själv ska jag inte göra många knop... Börjar jobba i morgon =)

13 Fia:

skriven

Jag har lite lättsamma sysslor på förmiddagen, och i eftermiddag ska jag storstäda vårt förfallna hem.

Det var kul att titta på Jämtlandskartan. Jag har fjällvandrat i Föllinge och Hotagen. Det var väldigt vackert där, med en utsikt som tog andan ur oss, som är vana vid betydligt plattare landskap.

14 Margaretha:

skriven

Här i Göteborg så vräker regnet ner så jag tänker sitta inne och mysa med en bok heeeeela dagen....

Inte helt fel det heller :D

Kram

Margaretha

15 vivan:

skriven

Har varit och handlat mat...apoteket...turistbyrån...hämtat biljetter till Narnia...plockat 12liter bönor...det är full rulle på dem nu...lagat mat..hm...bloggat lite..har några godingar att lyssna på...sen blir det jobb i kväll 15,00-22,00...jobb...ti-on-to- dag sen blir det jobb hela helgen puh!!!kramiz:)

16 Madeleine:

skriven

Hejsan! Planer för idag var att städa ordentligt o det är gjort nu, JÄTTE skönt. Kram Madde

17 Kim:

skriven

Sv: Jo jag har ju gjort det :/ det är lite jobbigt.



Skitväder. Hatar att det ska regna :(

kram.

18 Eva:

skriven

Usch, himla trist väder. Allt vände i helgen, sedan dess har det varit mulet och regn varje dag. I går t.o.m ett rejält åskväder. Så det känns ju inte som det gör så mycket att man jobbar nu :-) Funderar på att passa på och renovera lite här hemma.

kram,

Eva

19 Annica:

skriven

Tack!

Säkert ordnar det sig. På något sätt. Men när man står mitt i allt är det svårt att se en utväg. Och se hur man själv ska gå levande ur allt. Men men.. Det löser sig.

Tack för dina filmtips förresten! Var inne och kikade i dag så nu har det laddats in lite film som skall ses de närmaste kvällarna.

Ha en skön kväll!

20 Åsa.S:

skriven

Jag har inte mätt regnet här, men jag skulle tro det är något liknande... har öst ner hela dagen nu!

21 jayne:

skriven

Vilka dagar jobbar du denna vecka då...???

Jobbar du sen helg eller???

22 soffie:

skriven

har varit på IKEA perfekt en regnig och trist dag.

Va skönt med en kortvecka hoppas vädret blir bättre!!

23 soffie:

skriven

oj verkar som allt jag skriver försvinner

24 Ann-sofie:

skriven

Tvätta, kolla all post och städa vagnen.

Så ser min dag ut.

Kom hem fr semestern i går och det finns massor att fixa efter att man varit borta.

Ut vill man ju inte....har regnat och blåst halv storm här sen kl 06 i morse.

Ha en bra vecka.

Kram Ann-sofie

25 synne:

skriven

Ska jobba.

Så ska jag göra likör.

Körsbär och blåbär.

Hoppas det funkar bara....

Kommentera här: