Man undrar ju....

Min besöksstatistik håller sig ganska jämn oftast, det är alltså ungefär samma antal människor som tittar in hos mig varje dag.
Det är jättekul att så många väljer att återkomma till min blogg.
Men nu har jag en fundering...jag vet vilka ca 30 % av besökarna är, MEN VILKA ÄR NI RESTERANDE 70% SOM SMYGER OMKRING I MIN BLOGG???
Jag är fruktansvärt nyfiken på det kan jag säga...


1 callzor:

skriven

Både jobbar och bloggar natt? eller din blogg kanske är ditt jobb vad vet jag. =)

2 Nathalie:

skriven

det här var mitt första besök =)

3 Anna´h:

skriven

GOD MORGON = )) !

Sänder dej lite fågelkvitter & hoppas du får en fin fin dag !!



Själv ska jag nu ut på äventyr ...



KRAM KRAM

4 synne:

skriven

Här är jag....

Kram Synne.

5 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Sus här!;O)



Ja det är i dag molnigt och tråkväder och svalare så man fick väl så man teg nu! ;O)



KRam Sus

6 Ann:

skriven

God morgon! Jag är "känd" va?:))

7 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Ingen okänd här inte!!

Ha en underbar fredag!!

Kram

8 Annica:

skriven

Godmorgon!

Ingen okänd här heller... ;-)

9 A:

skriven

Morning....

Jag är kändis ;)

Ha en fin fredag...

Kram

10 Lena:

skriven

Att jag läser vet du ju redan =). Bamse tar säkert emot era muisar också, jag har på känn att han är lite utav en casanova.



Jo, jag jobbade i natt..ska ta o krypa ner i sängen nu och ladda för kommande natt men sen blir det ett par fria dagar innan jag har tagit på mig två nätter igen.

11 Nina:

skriven

Samma funderingar har jag haft... vilka är det som läser och inget säger.



Gomorron!

12 Bim H-D:

skriven

Ja, jag är ju här! Men, det visste du väl kanske redan? ;)

Må så grankott... ngn som sitter inomhus i myspyskläder och UNDER täcket, fryser!!! Sommar kan man verkligen inte tala om nej... Hade man pengar skulle man dra omgående!!!

13 MissyElliot:

skriven

Jag är jag och jag brukar vara här ju...

:-)

kramiz

14 Camilliondollar Baby:

skriven

Här är en av de 30%, som kikar in.



Kram

15 jayne:

skriven

Hej på dej

Tror inte att jag är en av smygarna... Vilken läcker bild du hade där... hi hi hi

Ha nu en superbra dag!!!

Hopaps du får koll på de 70%

16 Tina:

skriven

Ja jag.. är nog in varje dag tror jag....

17 Madeleine:

skriven

God morgon! Ingen smyggare här inte. Ha en bra dag. Kram Madde.

18 JOSEFINE:

skriven

godmorgon :)

19 Ellen:

skriven

nyfiken i en strut,, jaja,,, du vet vem jag är ju så.,,,



Hmm,, alla bilder,,, jag letar på nätet, men den senaste bilden fick jag tillstånd av ett katteri attt använda,,, det kommer fler bilder i den serien !

20 Camilla:

skriven

Att jag är en av de 30, det vet du nog:-)

Är det i kväll ni ska till Orbaden?

Hoppas ni får en skön kväll i så fall. Och remember to wave:-)

21 Kattis:

skriven

Hihi, ja alla vill ju inte vara oanonyma.

Ha en skön dag!

Kram

22 Sandra:

skriven

Nu var jag en utav dom smygbesökarna, men idag lämnar jag en kommentar =)

23 H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat:

skriven

jag brukar också titta in här och tillhör din statistik de du.



Jag har en granskning av hur män ska bete sig för att man tappar all intresse för dem, hur snygg man än tyckte att de var från början.



Jag kanske har missat en viktig punkt som du kanske tycker att jag har missat.



Hjälp gärna till att fylla i luckorna. Du kommer garanterat att få dig en skratt när du läser den.

Jag har tagit listan från en verklig person jag har mött

24 j:

skriven

godmorgon :)

25 Margaretha:

skriven

Jag håller med dig om att man e nyfiken på vilka "hemliga" som kollar runt....

Procenten kända är ungefär samma hos mig.....Brukar få kommentarer av en tredjedel....

Man undrar ju vad resten tycker....att det man skriver är ointressant, eller????

Kram på dig

Margaretha

26 Em:

skriven

jag är nog en av dem :)

27 Blue:

skriven

Ja, jag är ju här ibland.... fann din blogg förut o var in ofta o läste... men så ramlade den på någe vänster ifrån min läsalista som jag bara har i huvudet. Kanske inte så konstigt då att den försvann...hahaha



Men så ramlade jag över den igen.... ler

Kommentera här: