Magen kurrar



Det har återigen varit en lugn natt på jobbet.
Nu är det dags att ta tag i morgonsysslorna och sen blir det frukost...min mage kurrar!!
1 jayne:

skriven

godmorgon på dej!!! Skönt med lugna nätter!

Hopaps du får en bra dag. Gissar att du går hem och sover....?? hur länge brukar du sova? Jag har jobbat natt en hel del och tyckte det var svårt att sova "för länge"...

2 Ann:

skriven

God morgon!

3 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Japp!!

I dag e de nya tag som gäller!!

Ha fina dagen!!

Kram



P.S sussa sött ;9

4 Fia:

skriven

Jag sitter just i startgroparna för att skjutsa maken till ögonoperation, och ska bara kasta i mig lite frukost. Din frukost på bilden ser väldigt frestande ut.

5 Kattis:

skriven

Godmorgon!

JA, tack har sovit så skönt så.

Så jag ville inte gå upp.

MEn men, jag slipper gå ut med hundar och att göra frukost.

Ska ner nu!

6 Carina:

skriven

Låter skönt att få en härlig frukost och och sedan snart få åka hem till en säng att sova i.....finns inte bättre efter en natts vakande, vet av egen erfarenhet :)

7 Nilla:

skriven

Morrn morrn

Frukost bilden får min mage att kurra mums...

8 A:

skriven

God morgon vännen...

Hoppas du fick din frukost =)

Sov gott.....

Kram

9 Vaniljis:

skriven

Hoppas du fick en god frukost!

Jag är ingen frukostmänniska. Kan vänta flera timmar innan jag äter..

Ha en bra dag!

10 Annica:

skriven

God morgon!

Ja vi älskar svenska kriminalare! Och nu ska de ju göra 13 nya Wallander-filmer! KUL!

Sov gott!

11 Ellen:

skriven

min mage kurrar också,,, nått otroligt,,,, måste verkligen gå och mumsa i mig nått...

12 linda:

skriven

Min mage börjar också kurra nu..

iallafall när jag kollade på bilden..L

13 Lisso:

skriven

Hej!

Jag jobbar på en industri där dom gör kabeltänger! :)

14 Anna´h:

skriven

Hejsan Svejsan !

Har nu kommit hem efter ett dygns pass med ingen sömn alls , så idag lär det inte bli överdrivet många knop gjorda ... Trött ...

Här öser regnet ner , hur har ni det med regnskurar / åska ??



Nu ska en sen frukost avnjutas framför tv : n till Walk The Line , det e´lyx = )) !



KRAM

15 Mija:

skriven

SJÄLVKLART får du läsa den låsta. Du är ju en av mina "äldsta" bloggvänner :)



Maila för password bara.



[email protected]



kram

16 matte:

skriven

Morrn, vilken smarrig frukost!

17 synne:

skriven

Godförmiddag vännen.

Jag prenumererar på dina inlägg. Så jag är väl en av de 22 då hehe....

Bloggkoll är suverent.

Nu ska jag se om jag kan få den där droppen till mig, och om den droppar. Inget kul när den är "död"...

Haft åskväder och strömlöst hela dagen igår...

Inget kul....

Kram på dig Synne.

18 My:

skriven

Då sover du sött nu :) Äter ni frukost på jobbet innan ni går hem?

19 My:

skriven

Är du redan vaken?? Jag brukar sova till 14 om jag går av, och ända till 15 om jag jobbar en natt till.

Och jag äter lite fil och banan bara vid halv 6-tiden, sen måste jag ha en tallrik gröt när jag kommer hem.

20 kikka:

skriven

Hejsan på dej

Jag jobbar som Undersköterska på ett demensboende.

Hoppas att du hade en bra natt

det hade vi -förutom lite små grejjer...

Kommentera här: