Lunchbuffé



I dag blev det lunchbuffé med våra grannar K & E.
Nej, jag åt INTE kassler...vet inte om jag någonsin ska göra det igen...
1 Nina:

skriven

Haha... nä, kassler går bort efter den bild du visade.

2 Tina:

skriven

Kassler är gott om man slipper nätet o fettet vill säga ;-)

3 sandra:

skriven

ja precis.... men nu är det SEMESTER i 4 veckor!!

4 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Nej jag vill nog heller aldrig mer äta kassler! Blä!!!



Kram Sus

5 Eva (som är höjdrädd):

skriven

Du, jag har alltid tyckt att den där bilden är så himla läskig.

6 C a m i l l a:

skriven

Jag får också rysningar av den där bilden. Visst måste det vara ett montage?

Jag har också varit och tittat på söta kattungar i dag, mina bonusbarns katt som fått 3 st små sötnosar. Får stålsätta mig för att inte tinga en...

Kram!

7 Ellen:

skriven

hehe,,,, nej den bilden och sen tanken på kassler går inte riktigt ihop,, hehe,,,, undra just varför,,,,

8 synne:

skriven

Hm, jag undrar vad jag missat med kassler nu då....

Kram på dig.

Synne.

Kommentera här: