Kräftor



I morgon är det dags, vi ska äntligen äta kräftor med våra grannar L & L.
Jag ska göra EN STOR burk aioli och så blir det västerbottenpaj, rostat bröd, prästost och en kall öl såklart.

Vad äter ni för gott till kräftorna?
1 matte:

skriven

Vad gott det ser ut! vi brukar ha ungefär samma till som du.

2 My:

skriven

Ååå mums! Jag får vänta till 30/8!

3 vivan:

skriven

Rostat bröd..smör stark ost...Olika pajer...

och så den lilla nubben..men bara en...sen kall öl...kramiz:)



Fattar inte hur jag skall göra med bloggkoll...lär mig!!!???

4 Emelie:

skriven

Åh... det är mitt första år utan kräftor.. konstaterade mig allergisk i början av året.. :( så himla trist jag älskar alla sorters skaldjur.

5 Tina:

skriven

VB ost o en broccolipaj, ibland en VB paj o vitlöksbröd....

6 Bim H-D:

skriven

Hm... mina bästa vänner bor så hiskeligt långt borta att det aldrig blir kräftkalas... Annars låter det så härligt!!!

Må så grankott... undrar NÄR man hade kräftskiva senast, ehhh...

7 Lotta:

skriven

Så mycket som möjligt eftersom jag inte är så förtjust i kräftor. Men en västerbottenpaj är alltid med!

Kommentera här: