Kloka ord

Det är dumt att slita sitt hår i förtvivlan.
Som om skallighet skulle göra sorgen mindre.
Cicero

1 Nilla:

skriven

Ha ha

så sant natti nati

2 Ulrika:

skriven

Haha! Den var bra :D

3 A:

skriven

HAHAHA......Så sant som det var sagt =)

Sov gott....

4 Lissen:

skriven

Hihi, låter nog mitt hår vara!!!

Ha en bra dag imorgon!!!

5 Pialotta:

skriven

Oj då.. den skallen gick utanför ramen:-)

6 Ann:

skriven

God morgon! Hahahaha ja den var bra!

7 synne:

skriven

Den var bra fniss....

Synne.

8 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas du får en skön dag.

Kram

9 A:

skriven

God morgon......

Ha en riktigt bra dag =)



Kramen

10 Gabbi:

skriven

Morning!!

Så rätt så rätt!!

Ha en fin dag!

Kram

11 Ulla:

skriven

Godmorgon! Önskar dig en härlig dag!

12 matte:

skriven

ha ha, sant! det ser ut som vår statsminister på bilden:D

13 My:

skriven

Precis! Och mitt är inte värt att dra i, blir nog mer skallig då! Ha en go dag!

14 vivan:

skriven

Ha ha ha den var inte dum..kramiz:)

15 Tant Animalia:

skriven

SJÄLVKLART hjälper jag till med "ankhusbyggartips", om jag bara kan....tittar in senare!

Bråttom, bråttom....Kram, Jenny

16 lena:

skriven

Det där var väldigt bra:)

17 Helen:

skriven

Så sant så ;)

Tyvärr varade vårt besök i norr endast i 2 dagar sen så fick vi åka hem men så är det ibland. Väninnan är opererad o sen blir det strålning, ja du vet...

Hur går det på jobbet annars, vet att du var lite less på det för en tid sedan? Men så är det lite till mans efter ett tag vill man göra ngt annat men hur lätt är det.

Ha en mysig kväll. Kram

18 Pernilla:

skriven

Det är därför jag har så tjockt hår.



Du har en nominering att hämta hos mej. Varsågod!

/P

19 jayne:

skriven

TACK...ska genast sluta slita mitt hår...tack

20 Vaniljis:

skriven

Så sant så. Har många strån så lite kan jag dra i det... ;)

Kommentera här: