Kezo & Kezella

I kväll har jag hämtat hem kattungarna.
Så här till en början är dom bosatta i badrummet, det är inte lätt att hävda sig mot 4 stora hundar när man är så här  liten och i en alldeles ny och skrämmande miljö.
Det finns möjlighet för dom att gå ut från badrummet om dom vill, en glipa är uppställd, men det brukar dröja några dagar innan en nykomling törs ge sig ut i den övriga flocken.
Det är tryggt att kunna dra sig tillbaka till värmen och lugnet i badrummet.
Skönt att dom har varandra.



1 Åsa.S:

skriven

Så söta!! =)

2 Lotta:

skriven

Sickna små sötisar!!!

3 Camilla:

skriven

Välkommen hem!

Hade ni det bra?

Söta missar!:-)

4 evans:

skriven

Men halledulingen, vilka söta! "De är sötare än vårt fetto", säger Isac, som läser din blogg över min axel :)

5 Tina:

skriven

Gud så söta..saknar verkligen att ha katter.. men jag o mina söner är allergisk mot katter o div o det är synd!.

Ha det gött!!

6 Nina:

skriven

mmm... vilka godbitar!

7 vivan:

skriven

Välkommen hem!

Har inte varit så aktiv på bloggen då jag jobbat hela helgen...vilka sötnosar...kramiz:)

8 Ann:

skriven

Men åååååå nu är jag kär!

9 Carina:

skriven

Är nog skönt att de har varandra när man ska introdueras med en flock hundar framöver....men katter brukar lära sig snabbt hur de otäckigarna ska tas ;)

Hur funker er lilla terrier med små kattungar då?

10 NIIIIIIIIIIIIIIIIIIKI:

skriven

GUD SÅ SÖTA! Jag dog!

11 NIIIIIIIIIIIIIIIIIIKI:

skriven

GUD SÅ SÖTA! Jag dog!

12 NIIIIIIIIIIIIIIIIIIKI:

skriven

GUD SÅ SÖTA! Jag dog!

13 Nettan:

skriven

Så söta !

14 Madeleine:

skriven

God morgon! Jösses vilka söta kattungar. De blir nog snart full fart på dom när de väl har anpassat sej till hundarna. Ha en bra dag. Kram Madde

15 synne:

skriven

Dom är ju så himmla söta.

Hoppas de kan axla gammelkatternas mantel nu.

Kramen mig.

Synne.

16 Ellen:

skriven

Åhhh, så otroligt söta dom är,,,, Heeeeeeeelt underbara !

17 Cajsa:

skriven

Men åh så söta! =)

18 Inger Maryissa:

skriven

Men vilka så sötta små-kissar !

Ja, det kan nog vara ovant för de små att vänja sig och hävda sig ;-) mot 4 hundar när man är så liten och i en alldeles ny miljö.

Så det är säkert skönt att ha en egen liten plats tills de vågar,

Och bra att de är två stycken som har varandra.

Ser fram emot när du berättar hur det går och med foton.

Ha det så gott.

19 Inger Maryissa:

skriven

Glömde säga att du gett dem så roliga och mysiga namn.

20 Jenny:

skriven

Men så goa dom ser ut!!

Fast lite skräckslagna...och det får man vara när allt e nytt!

Vad blev det för namn nu då?

Jag har nog inte alls hängt med i bloggarna det sista, och är dåligt uppdaterad ännu...

Den ena liknar ju nästan min James!

Kramelikram, Jenny

21 Jenny:

skriven

Amen...förlåt!!!! Det står ju som ÖVERSKRIFT!!!!

jAG HAR NOG SVALT AJAX ELLER NÅT I DAG...STÄDAR FÖR FULLT...och nu hade jag "caps lock" på åxå....Häpp!

Hahahahahaha................Jenny

Kommentera här: