Känner ni igen er?



Jag vaknade före kl 06.00 av detta.
A:s väckarklocka ringde kl 08.00
Han ligger fortfarande och sover.
Och så tycker han att det är konstigt att jag slumrar i tv-soffan ibland.....
1 Gabbi:

skriven

Hahahahahahahhahah!!!

Jo, stora ligger på huvudkudden, å lilla nere vid fötterna..å jag i fosterställning!

Moahahahah

2 A:

skriven

Morning.....

Hahaha.. Nä, inte morgnar men kvällar. Han somnar på en sekund sen ska jag försöka somna i snarkandet =O.

Ha en fin dag

Kram

3 Ellen:

skriven

haha,,, min man snarckar också,, nått kopiöst,,,, + att han typ alltid håller om mig på nätterna vilket brukar resultera i hans mun precis vid mitt öra,,, jätte charmigt,, ;)

4 Nettan:

skriven

Ha, ha !

Och jag som har 4 st snarkande killar i sängen.



Ha en bra dag !

5 Lena:

skriven

Eftersom att koantalet har legat så lågt senaste åren har det inte sålts några kalvar, men jag vet att nästa år kommer jag bli tvungen att sälja livkalvar pga platsbrist. Är ni på jakt efter kalvar?

6 Pernilla:

skriven

Haha, hos oss är det jag som är snarkaren, enligt maken, men det kommer jag aldrig att erkänna.

Svar: visst är det sommar än men skolstarten tar udden av sommarkänslan på något vis.

/P

7 Blue:

skriven

Hahaha jorå... precis så är det.



O jag som aldrig kommer isäng i tid får ju skylla mig själv då....



Det är som om han slappnar av när han registerar (i sömnen) att jag kommer in o lägger mig. För då drar han igång stora znarklådan..

Kommentera här: