Jag vet inte....

...vad ni tycker men jag kommer i alla fall att sakna "Sommar med Ernst".

1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja absolut! Han har varit bra!



Saknar hans program redan! ;o)



Kram Sus

2 Freddeland:

skriven

eller är det ernst du kommer sakna?

3 anneli:

skriven

han är verkligen skitduktig, men jag har lite svårt för honom ibland - han är lite för mycke' liksom, men vem f-n är perfekt :)....ok, jag kommer sakna programmet :)

4 Åsa.S:

skriven

Ärligt talat har jag inte sett ett avsnitt...

5 Carina:

skriven

Frågan är nu vem man ska date på måndagar kl 20.00

:/

6 Tessan:

skriven

Nog är han rätt så mysig;)

7 Nina:

skriven

Nja... näää... nej! Inte saknar jag Ernst.

8 synne:

skriven

Japp sommarn tog liskom slut idag på nått vis....

9 Lotta:

skriven

Har inte sett så mycket i år. Men jag har däremot suttit med de gamla på jobbet och kollat på Sommartorpet.

Tycker inte direkt om det de gjort. Rosa väggar och rostigt bordsunderede är inte riktigt min grej.

Kommentera här: