Jag ger upp

Huvudvärken gav med sig till slut, kräftorna med tillbehör var mumsiga, sällskapet var trevligt.
Med andra ord så blev det en bra kväll.
=)
Nu är jag mätt och trött och eftersom blogg.se och bloggkoll.com strular i kväll igen så ger jag upp nu och kryper i säng.
Det är ju arbetsdag i morgon igen.

Sov gott och dröm sött!

1 vivan:

skriven

God natt och sov gott...hoppas din huvudvärk ger med sig....kramiz:)

2 soffie:

skriven

Hoppas du mår bättre i huvvet nu,skön han är den där katten.

GONATT

3 Nettan:

skriven

Ja, denna jäkla bloggkoll kan man ju bli tokig på ibland. Men helt plötsligt så funkade det och då måste man ju pejla läget - och det precis när man ska gå och lägga sig. Ha, ha !



god natt

4 Anna´h:

skriven

Stor AlvedonKram till dej = )) !

5 synne:

skriven

Den där bilden ska jag ha på kylskåpet hehe....

Sa allt.

Hoppas kräftorna var goda.

Jag har inte smakat än. Får se om vi handlar några i morgon.

Kram på dig vännen.

Synne.

6 Mia:

skriven

Den där bilden kunde gälla mig! Näää förresten, jag har ju klippt mig...vad ska jag skylla på då????

Kommentera här: