Inför lördag



Det är mycket som ska fixas innan vår fest på lördag.
Nu har jag i alla fall gjort bordsplaceringen och lagindelning.
Det är lite pusslande för att klura ut hur alla ska få trevligt vid bordet när inte alla känner varandra...hoppas jag lyckats...
Jag har en lååååång att-göra-lista...hoppas jag inte glömt något bara...

Vad kan vara bra att tänka  på som jag kan ha glömt?

1 Åsa.S:

skriven

Hoppas det blir riktigt lyckat!

2 Lisso:

skriven

En ny tävling finns upplagd på min blogg! :)

http://lisso.blogg.se/2008/august/vinn-leopard-devil-duckie.html



Åh! Vad roligt med en fest! :) Hoppas den blir rolig!

Mvh Lisso

3 Annica:

skriven

Det bästa rådet jag har är att du inte får glömma bort att ha roligt!

4 My:

skriven

ÅÅ vad kul att planera inför en fest så! Tipspromenad kanske, med interna frågor?? Alltid kul..

5 Åsa.S:

skriven

Svar: Tack vännen, skönt att höra!

6 Åsa!:

skriven

hejsan! jag känner inte dig men det va en som sa att du gillar och göra header, stämmer? jag e verkligen i stort behov av det och undrar om du har tid och lust att hjälpa mig? kram Åsa

7 Eva:

skriven

Det låter ju jättespännande med fest och folk som inte känner varandra. Är det kräftskiva ni ska ha eller?

8 Mia:

skriven

Jag tror inte du glömt nåt, huvudsaken att humöret är på topp! L

9 Ann:

skriven

Åhå??? Ja ska bli spännande att gå dit:))

10 Camilla:

skriven

Sv:

Kl 03.15 rinde en förtvivlad etta och sa att det var folk utifrån som var inne på elevhemmet och slog och bankade och förde väsen. Så jag pigg och rask(not) tryckte i linserna som nyss åkt ur och åkte ner. Ringde polisen(vi får inte gå själv till folk utifrån), men dom hade minsann närmaste bil i Gävle dom. Jaha tack, sa jag, då är jag redan i strimlor. Så jag ringde en arbetskamrat och vi åkte ner.Då visade det sig att det var våra egna tvåor(då hade jag kunnat åka själv)som varit där och hällt ut surströmmingsspad på alla tre våningarna och kastat ungefär 350 vattenballonger i korridorerna...

Men när som såg min bil så slank dom snabbt in på sina rum och låtsades sova...

MEN dom har fått skura surströmmingsspad på hela elevhemmet idag..heheheheh!!!!



Så jag åkte hem igen och kom hem halvfem..

Jättepigg idag...är inte jag...

11 Camilla:

skriven

Hoppas att ni får en toppenlördag!!

Kommentera här: