I Don't Wanna Miss a Thing

Den här låten sitter fast i mitt huvud sen några dagar tillbaka...underbar, eller hur?

1 Mimmi:

skriven

gud vilken mysig blogg du hade med söta bilder.

asså den va verkligen snygg!

2 christine:

skriven

Hejsan.

Ta gärna en titt på min blogg och säg vad du tycker om den !

3 jannica:

skriven

vad tycker du om min nya signatur?

4 Ann:

skriven

Den är superfin!

Vi åt i Timrå:))

5 Lotta:

skriven

De har många bra låtar som har en förmåga att fastna i huvudet flera dagar! Lyssna på Gretchen Wilson på min blogg. Det är en sanlöst bra artist!!

6 Blue:

skriven

Ja det är en bra låt... verkligen.

7 Anna´h:

skriven

Den låten kommer alltid hänga med = )) !!

8 synne:

skriven

Låten är bra den.....

9 Annelie:

skriven

Huuuuuuuuuuuuuuuuah detta är en av mina absoluta favoriter....= ) =) =) Här kan jag stanna. I sanningens ögonblick kan sägas trots min ålder så har jag Aerosmiths Wiispel också =)



Ha det /kram

10 Runemarita:

skriven

Hello! Very interesting and professional site.

Kommentera här: